21 Aralık 2011 Çarşamba

MİNT YEŞİLİ

Mint yeşili bu sıralar hepimizin gözdesi gibi görünüyor. Nasıl olmasın ki? Vintage duruşuyla son zamanlarda her yerde başrolde onu görüyoruz. Fena mı oluyor? Bence kesinlikle ha-yır :)


Yabancı arşivlerde 'sea foam' deniz köpüğü, dalga köpüğü ve 'sea green' deniz yeşili olarak geçiyor. Deniz köpüğü benzetmesi gayet yerinde olmuş. O kadar soft bir renk ki insana her an kayboluvericekmiş hissi veriyor.


Bu tatlı rengi 'honeydew' diye tanımlayanlar da var. Ne olarak adlandırılırsa adlandırılsın bildiğim bir şey var: ben bu rengi çook sevdim:) Her şeye de yakışıyor. Elbiselere, takılara...


Özellikle makyaj malzemelerine müthiş yakışıyor.


Ojelere lafım yok. Müthiş görünüyorlar zaten.


Göz makyajında tercihlerimin başında geliyor mint. Bol rimel, bir de göz altını siyah kalemle belirginleştirdik mi tadından yenmez :)

3 yorum:

  1. yeşilin her tonu candır ojelerimde ve makyajımda hep kullanırım bi tek kıyafetlerde yakıştıramıyorum kendime ya =)

    YanıtlaSil
  2. Bence de candır Fluu:) yorumun için çook teş.ederim bebeğim yorumsuz kalmayın

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir renk canım, ben de seviyorum :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!