12 Ocak 2012 Perşembe

İLHAM KAYNAĞIM

Ben geldiiim:) Bloguma devam etme kararı aldım tabi sizin güzel desteğinizle.. Hepinize çok teşekkür ederim. Daha önceden çekiliş sözü vermiştim hatırlarsanız 200 izleyicim olunca diye, onu 150 yapalım biz:)
Kuruluşta Duraklamayı atlattıktan sonraaa gelelim konumuza..
Ben bu kadına bayılıyorum.


THALIA  .. Size bi sırrımı açıklayım mı? Ben daha çocukken hasta oldum bu kadına. Tabi o zaman internet nerde..Her gün gazete,dergi alırdım bi tanecik resmi çıkar belki diye.:) Koca bi arşivim vardı. Arkadaşlarım bi resim bulsalar hemen koştura koştura bana getirirdi. Duvarlarım Thalia posterleriyle doluydu:)


Allah özenip de yaratmış diyorlar ya bu ifade cuk diye oturuyor hatunuma. Kadının kaşı gözü, fiziği, her şeyi güzel. Üstelik başarılı da..


Uzun yıllardır evli ve iki tatlı bebeği var:)


Thalia, 20 yıllık uzun kariyeri boyunca 12 stüdyo albümü çıkarmış, 6 dizide boşrol oynamıştır.Güzelliği, soprano sesi, muhteşem oyunculuk performansı ve hiç bitmeyen enerjisiyle tüm Latin Amerika'yı kendisine hayran bırakmıştır. "Amor A La Mexicana" (1997), "Arrasando" (2000), "Tu y Yo" (2002), "El Sexto Sentido" (2005) ve son olarak "Primera Fila" (2009) albümleriyle pekçok başarıya imza atmış, 2000'den fazla ödül kazanmış ve latin pop müziğine damgasını vurmuştur.
María MercedesMarimarMaría la del Barrio ve son olarakta Rosalinda ile birlikte tüm dünyada tanınmıştır. Dizileri 180 ülkede yayınlanmış, sadece Meksika değil, Brezilya, Amerika Birleşik Devletleri, Yunanistan, Türkiye, Polonya, Filipinler, Lübnan ve Endonezya'da da izlenme rekorları kırmıştır.Sayısız ülkede yayınlanan dizileriyle iki milyardan fazla kişiye ulaşmıştır."Queen Of Vina Del Mar" "Queen Of The Miami Carnaval" "Queen Of The Party İn Broadway" "Star In The Eight Street" başta olmak üzere pek çok güzellik kraliçesi ünvanına sahip olan Thalia, ana dili olan ispanyolca dışında İngilizce, Fransızca ve Portekizce biliyor. Albümlerindeki şarkıların bir çoğunu kendi yazıp besteliyor. Gitar, basgitar, bateri, piyano, keman ve saksafon gibi pek çok enstrümanı çalabiliyor.

Ben en çok No me enseneste parçasını seviyorum. Thalia müthiş yorumlamış. Klibi de hoş.


 Kim der ki Thalia şuan 40 yaşında.


Thalianın saçlarına ayrı bayılıyorum. Ara sıra hafif bir gölge attırıyor ama karamelimsi gibi bir ton. Doğal duruyor. Ben boyayım diye bağırmıyor. Ben de böyle istiyorum saçlarımı.


7 yorum:

  1. canım çok sevindim geri geldiğine bende thalia hayranıyım bayılıyorum senin gibi şarkılarınıda dinlerim dizilerinide izlerdim hele o saçlarına hayran olmayan varmıdır benimde gördüğüm en güzel kadınlardan birisi üstelik estetiksiz hanım hanımcık bir kadın:))))

    YanıtlaSil
  2. Defnecim evet estetiksiz. Hele o saçları..Maş.diyim:)

    YanıtlaSil
  3. Ya bu Thalia'nın yıllarca önce ben o zamanlar ergenken akşamüzeri hergün bir dizisi vardı TV'de.Annem falan delig ibi izlerdi.Bu dediğim 15 sene önceydi sanırım.Brezilya dizilerinin çok popüler olduğu zamanalrdı.Hatırladın mı acaba sen de:-))Ahhh dizinin adını hatırlasam neydi yaaa:-((

    YanıtlaSil
  4. Yaa yukarda yazmışsın zaten be güzelim.Çok afedersin heyecandan orasını atlamışım:-)) Ben Maria Mercedes ve Rosalindayı hatırladım:-))Rosalinda daha yakınlardaydı diyeyim sana 8-9 sene önce gibi:-))

    YanıtlaSil
  5. Rosalinda olmasın tatlım o:) Marimar, Maria Mercedes...

    YanıtlaSil
  6. Galiba Maria diye bir dizisi vardi, hatirliyorum cocuktum ve dedem bile kostura kostura eve gelirdi dizeye bakmak icin ; )
    cok pembe diziydi, zengin yasli bir adamla evlenip hayatini kurtaracakti fakir kiz thalia, hala güzelliginden hic ödünc vermemis valla, bir tek biz yaslaniyoruz ; )

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldin öpelim mucksss

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!