3 Şubat 2012 Cuma

seksi siyah dumanli goz makyaji



Londrada bir Türk kızı, sana bayılıyorum. Böyle doğal , sevimli makyaj videosu hazırlayan yok gerçekten. Arada makyaj malzemeleri uçuyor elinden falan:)
Hiç sıkılmadan izliyorum, dinliyorum. Makyaj tüyoları süper. Takip edilesi bir hatun kısacası.

Kızlaaar size müthiş bir haberim var:) A-tan-dııııııııııııııım:) Çok mutluyum aynı zamanda şaşkınım. Bavul hazırlamaya çalışıyorum kaç saattir. Bir sürü de alışveriş yaptım. Kıyafet vs aldım.Yarın 2. tercihim olan Gaziantep'e gidiyorum:) Hiç bilmediğim bir yere gidicem ve nerede kalacağımı bile bilmiyorum. Bu yüzden ortalarda görünmeyebilirim çoook büyük ihtimal. Net bulamayabilirim bir süre. Özleyeceniz mi beni?

10 yorum:

  1. canım hayırlı olsun hadi gözün aydın. Süper bir tercih yapmışsın ne kebaplar yersin artık :)) Bu arada ben çekilşi görmedim çok özür benim Blogroll silindi yakip edemedim bir çok yeri

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun. İnşallah herşey dilediğinden de güzel geçer. Çabucak alışırsın. Gözünaydın canım.

    YanıtlaSil
  3. çok sevindim,işte biz böyle haberler duymak istiyoruz....Yolun açık olsun işlerin rast gitsin:) çok özletme kendini..çabuk dön...sevgilerimde

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  4. Senemcim walla doğru diyorsun:) gelsin kebaplaaaar,baklavalaaar:)hahhah

    Margazit, saolasın cnm bnm. Umarım çabuk alışırım.

    Zuhalcim, ben de blogumdan ve sizlerden ayrı kalmayı hiiiç istemiyorum ama napalım görev...Bu arada senin bloguna da yazdım yorum olarak geçen. izlemeye almamış görünüyosun iki blogumu da ..Al da çekilişe daim edeyim seni de.

    Bu arada Defnecim sana yorum yazamıyorum bloguna niye böyle oluyor bilmiyorum.Allah iyi insanlarla karşılaştırsın ikimizi de..kendine çook iyi bak.

    Öpüyorum siziii beni unutmayın emi? Çekiliş fln kazanırsam durumumu anlatın olur mu hediyelerim gitmesin başkasına:)

    YanıtlaSil
  5. Gözün aydın, çok güzel bir yere gidiyorsun! Bilemiyorum daha önceki mailimi alabilmişmiydin, o zamanda yazmıştım:)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun canım,inan ilk sen geldin aklıma haberi görünce.İyi yaaa haydi gözünaydın :) Merkez mi?Aramızda maksimum 3 saatlik bi yol olacak buralara da beklerim :D

    YanıtlaSil
  7. ooo super :D
    cok sevindim senin adina, hadi hayirlisi olsun bakalim :)
    sevgiler !

    YanıtlaSil
  8. canım hayırlı olsun tekrardan arada oluyor bende çözemedim nete kavuşunca yine yazarsın:)

    YanıtlaSil
  9. Canım y, çok sevindim, hayırlı olsun, iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  10. hadi hayırlısı güzel haberleri çok bekletme:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!