17 Nisan 2012 Salı

ECZANE ALIŞVERİŞİ

Geçen eczane alışverişi yaptım. Ne zamandır alıp da denemek istiyorduk. Sonunda aldık Bioxcin'i. Bu 3lü set sevdiceğime gitti. O memnun kaldı şampuanlarından. Yakında ben de kendime istiyorum. Saç dökülmesi yaşamıyorum ama yine de kullanmak istiyorum. Belki daha güçlü olur saçlarım.



Bu Vichy setini de kendime aldım. Güneş kremi arayışındayken bu kremin methini çok işittim. Bir de ben deneyim dedim. 50 faktörlük olan bu güneş kremi 40ml.Beyaz renkte ve en önemlisi cildimi yağlandırmıyor.Antep'in kavurucu sıcaklarında işime yarayacağı kesin. Kremin yanında 100ml termal su ve 15 ml Aqualia Thermal nemlendiricisi hediye. Hassas ciltlere uygun olan termal su ile yüzümü siliyorum,makyajımı da temizliyorum.Herhangi bir yanma, kaşınma yapmadı.Zaten ürünün içerisinde boyar madde, alkol,sabun yok. Yalnız içeriğinde alkol olmayınca sanki cildim tam temizlenmiyormuş gibi hissediyorum. Nemlendirici kreme gelince minicik cam kavanozunda çok şirin. Küçük,mink ürünleri nedense çok seviyorum.Bu minik kremin yapısı yoğun.Az bir miktar yeterli geliyor.
Kokusu da çok hoş. Cildimi yağlandırmaması en güzel yanı olsa gerek. Vaadettiği nemi de şüphesiz sağlıyor.Ayrıca paraben içermiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!