29 Haziran 2012 Cuma

WATSONS GANİMETLERİM


Watsons müdavimi olduğumu artık anlamışsınızdır.:) Oraya girdim mi boş çıkamıyorum.İlla ki alınacak bir şeyler çıkıyor.
Ne zamandan beri iyi bir fondöten arayışındaydım.Maybelline alacakken Loreal True Match'i denememle işte budur dedim.Öncelikle ürün 30ml ve cam şişede.Plastik değil de cam olması benim için daha iyi,daha sağlıklı.Diğer bir özelliği şişenin pompalı oluşu.Yani istediğiniz miktarda ürünü sorunsuz alabiliyorsunuz.
Şişesinden bahsettikten sonra ürünün kendisinden bahsedelim biraz da..Ürün su bazlı.Diğer fondötenlere kıyasla daha sıvı bir yapısı var.Bu özelliği onun cilde daha homojen bir şekilde dağılmasını sağlıyor.Adından da anlaşılacağı gibi tene hemencecik uyum sağlıyor. Kesinlikle fondöten sürdüğüm belli olmuyor. Maske gibi durmuyor.Tek sürüşte kapatıcılığı orta seviyede.Yalnız 2.veya 3.katta istediğiniz bebeksi ifadeyi yakalayabilirsiniz.


Normal ciltler için daha uygun olacağını düşünüyorum.Yağlı ciltlere çok uygun olmayabilir.Fiyatı 55tl . Ben Watsons'tan 38.80e aldım.Tekrar alınası bir ürün.Sevdim kendisini.

Loreal makyaj temizleyicisi ile fondötenimi kolaylıkla çıkarabiliyorum.Makyaj temizleyici çift fazlı.Yalnız gözlerim çok hassas olduğundan olsa gerek yanma yapıyor.Aslında ürün de hassas gözler için.Fiyatı 14tl

Rimmel Exaggarate göz kalemi:Bu kalemi isterseniz ayrı olarak anlatayım?

İlk resimdeki son ürün de banyo lifi.Kabak lifinden yapılmış çok sert bir lif. İki taraflı kullanılabiliyor.Bir tarafı çok sertken diğer tarafı daha yumuşak.Sert olması gözünüzü korkutmasın suyla temas edince yumuşuyor ve  iki tarafı da rahatlıkla kullanılabiliyor.Fiyatı 6tl.

Aldıklarım böyle...Yorumlarınızı,düşüncelerinizi yazın.Görüşmek üzere..


7 yorum:

  1. Şantiyenin Gülü, ben de memnunum biraz ser olsa da..

    Rainbow Gatherer, teş.ederim:)

    YanıtlaSil
  2. True Match fondoteni ben de çok beğeniyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. guzelliknehri, bloguma hoşgeldin:)
    teş.ederim.

    YanıtlaSil
  4. sizdeki true matchın numarası ne?

    YanıtlaSil
  5. True Match C2 Rose Vanillia
    Çok memnundum.Bitmek üzere benimki de.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!