29 Temmuz 2012 Pazar

Merak Edilenler


Kitaplaşma etkinliğiyle ilgili sorular geliyor.Bir post yazıp merak edilenleri açıklayım dedim.
10 Ağustosa kadar etkinliğe katılmak isteyenler aşağıdaki linke tıklayıp yazının altına ben de varım yazıp mailini de eklemesi gerekiyor.

10 Ağustosta isimleri kağıda tek tek yazacağım.
Katlayıp çifter çifter çekeceğim.
Mesela bana A kişisi çıktı ( matematik problemi mi çözüyorum:) ) ben ona kendi kütüphanemden bir kitap( roman) seçeceğim. Yanına minik hediyeler de ekleyeceğim. Bu ruj olabilir, takı toka olabilir. Kırtasiye malzemesi olabilir. Renkli not defterleri, postitler, kalemler, vs...Tamamen size kalmış.

Kitap en az bir tane olmalı. İsteyen 2 veya 3 de gönderebilir. 

Herkes kendi gönderdiği kargoyu ödemeli.
Alıcı ödemeli yapmayın ltf.
Kimseyi sıkıntıya sokmayalım, üzmeyelim değil mi?
Burada amaç birbirimizi mutlu etmek, yeni arkadaşlıklar kurmak...

Son olarak hediyelerimiz elimize geçtiğinde fotoğraflayıp blogumuzda paylaşmak her iki tarafı da beni de mutlu eder:)





2 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!