8 Ağustos 2012 Çarşamba

Bu Aralar Ben

Herkese selam:)
Keyifler nasıl bakalım?
Beni sorarsanız hem güzellikler var hayatımda hem de aksilikler.
Biliyorsunuz ki geçtiğimiz günlerde bir kitaplaşma etkinliği yapmıştık. Sevgili Sandukam kitaplarımı gönderdi hem de iki tane. Yanında da  çok hoş hediyeler vardı. Sandukama çook teş.ediyorum. Tuna Kiremitçi'nin o kitabını da çok merak ediyordum.Mutlu oldum:)
Üzüldüğüm nokta ise hediyelerimi malesef fotograflayamadım çünkü telefonu servise gönderdim. Bir haftadan önce gelmez dediler. Buna canım sıkıldı. Tam da lazım olduğu zamanda :(



Telefonum servisten gelir gelmez hediyelerimi sizinle paylaşacağım. O zaman ayrıntılı bir post hazırlarım.:)
Hem Nurcuğumun  (bojukandperik) da Darlamın da hediyeleri gelir.
Ben de az önce üçüne paketlerini gönderdim.Birkaç güne ellerinde olur.Umarım beğenirler.:)

Bu etkinliği iyi ki yapmışız.Birbirinden değerli, saygılı insanlar tanıdım bu sayede:)

Eşi dönmeyen var mı? (doldurmakaset aklımdasın.Senin eşin dönmedi.)

Kitabı gelen var mı kızlar?

6 yorum:

  1. Benim kitabım geldi Büşra'dan :) Kendisine bir de buradan teşekkür ediyorum! Yusuy Atılgan-Aylak Adam :) Okumamıştım daha önce, pek sevindim!

    Ben ona paketini bugün ancak gönderebildim; umarım onun da beklediğine değer :)

    Ekinlik için teşekkürler Undenied, bu hafta bloga yazıp buraya da linki yorum olarak bırakırım :)

    Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
  2. Üzülme canım, haftaya gelince halledersin, can sıkmaya değmez..
    Ben Denizin Yıldızı'na bugün gönderdim paketimi:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    ne güzel sizler kitaplarınızı gönderdiniz ve aldınız bile.güle güle keyifle okuyun:)
    maalesef benimde eşim hala dönmedi.belki tatildedir maillerine bakamıyordur diye bekledim 2 gündür ama.şu an için ne yapabilirim bilemiyorum:(

    YanıtlaSil
  4. biraydamasalı, doldurmakaset'in de eşi dönmedi.İkiniz de isterseniz eş olabilirsiniz?

    YanıtlaSil
  5. bveç, postunu merakla bekliyorum:)

    Nesrincim, blog yazarken fotografsız tadı tuzu olmuyor:( Telefonumu İstanbula göndereceklermiş.En az bir hafta yok:(

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!