28 Eylül 2012 Cuma

Bir d&r Klasiği


Geçenlerde Sakarya'dayken çekmiştim bu fotografı.
d&r'de popüler kitapların cep boylarını yapıp 10 tl 'den satışa sunmuşlardı.
İçerik olarak bir farklılık yok.
Sadece normal kitap boyuyla cep kitap arası bir boyda.
Şirin görünüyorlar.
3 tane almıştım:
Şeytan Ayrıntıda Gizlidir / Ahmet Ümit
Piraye / Canan Tan
Bab- ı Esrar / Ahmet Ümit

Keşke daha çok alsaymışım diyorum.
Ne olacak benim bu kitap açlığım bilmem:)

Bir iki tane daha Ahmet Ümit okumak istiyorum.
Belki takas yaparız isteyen birinle.



5 yorum:

  1. Keyifli okumalar canım, son kazandığın çekiliş için de tbrkler, çok sevindim senin adına:)

    YanıtlaSil
  2. teş.ederim canım :)
    Ben de çok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de teprik ederim... :) Piraye harikaydı çok severek okumuştum ben... :))

    YanıtlaSil
  4. Cep boylar korsana alternatif olarak düşünülmüş şık bir tasarım. Ben çok beğeniyorum. Kitaplarımın hepsi aynı boyda oluyor. Geçen gün yeni keşfettiğim sahaflardan İskender palanın cep boy kitabını 5 liraya aldım. Henüz okumadım. Belki bende takas ederim ama ilerde.

    Bab- ı esrar, Ahmet Ümitin okuduğum ilk kitabıydı. Beğenmiştim. Şimdide sultanı öldürmekye başladım. Moralim biraz bozuk o yüzden sıkıcı gidiyor.
    Pirayeyi de yıllar önce okumuş ve beğenmemiştim. Aslında kötü değil ama ben basit bulmuştum.

    Bu arada pek çok yerde cep boy kitap satılıyor ama çeşit olmaması üzücü. Daha çok popüler kitaplar oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Keyifli okumalar canım benim ^-^
    Kitap iştahımız hiç bitmez bizim:)))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!