13 Ekim 2012 Cumartesi

Down Under Naturals Onarıcı Bakım Sıvı Saç Kremi


Kendimi bildim bileli saçlarımı yıkadıktan sonra sıvı saç kremi kullanırım.
Kullanmasam zaten tarayamam.
Gliss'e alternatif olarak Watsons'ta görünce hadi bir de bunu deneyelim, değişiklik olsun diyerek aldım ürünü.
Durulanmayan saç kremim gayet güzel kokuyor.
İçerisinde silikon olmaması diğer bir artısı ancak spreye basarken tutukluluk yapıyor.
Hepsi mi böyle yoksa bana sakatı mı denk geldi bir fikrim yok ama sıkması oldukça zor.
Taramayı kolaylaştırdığı doğru.
Yumuşacık yapıyor.
Saç diplerime değil sadece uçlarına sıkıyorum.
Herhangi bir ağırlaştırma, yapışkanlık hissi vermiyor ama Gliss'e alıştığımdan mıdır bilmem Gliss'i daha başarılı buluyorum.
Sanırım bir daha almam.
Almak isteyenler
Watsonslarda 7.90TL'ye bulabilirsiniz.

4 yorum:

  1. bu bende de var, çok kötü kokuyor ya. kokusundan dolayı sıkmıyorum :S

    YanıtlaSil
  2. yazın kullanmıştım bir sürü sıksan da yağlandırmıyor saçı ama glissler daha iyi

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik Deneyimleri,
    çok doğru.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!