16 Aralık 2012 Pazar

Birgül'e Sevgiler


Bu çekilişi kazanalı hayli oluyor.
Kuş ötmez, kervan geçmez bir diyarda görev yaptığım için Sevgili 1Gül'e annemlerin adresini verdim.Kargo sağsalim ulaşmış,beni bekliyordu ki annemler buraya,Antep'e gelince pembişlerimi de yanlarında getirdiler:) Birgül'ün abisinden imzalı kitabım, DIY şişem, sevimli kalplerim,minik bozuk para çantası


sevimli ayracım,


Sevimli baykuş anahtarlığım, arkada görünen tel kılıfım( cuk oturdu:)) Hepsi ama hepsi çook şirin.
Geç de olsa sevgili Birgül'e teş.ediyorum.
Kitabı da en yakın zamanda okumayı planlıyorum.

Sözünde duran böyle güzel insanlar varken çekiliş yapıp kazananı kendince oyalayan 1- 1 buçuk ay geçmesine rağmen sözünde durmayan insanlar da var.
Hippilazman adlı blogger kazandığım hediyeyi göndermedi. Diyecek bir şey bulamıyorum gerçekten.

Edit: Kargo çook geç olsa da geldi.

6 yorum:

  1. Pembiş pembiş çok şekerler ^-^
    Keyifli okumalar canım.

    YanıtlaSil
  2. Evet pembiş pembiş:)
    Saol canım benim

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı şeyler bunlar , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. aaa bu postu yeni gördüm tatlm güzel günlerde kullan inş. O kalplere çubukta bırakmıştım canm o şekil kullanırsın vazonda :) ama göndermeyen insanların olduğunu yeni duydum cidden çok ayıp madem göndermicen nedn çekiliş yaparsınız dimi

    YanıtlaSil
  5. Tamamen ücretsiz sahip olacağınız bir hediye için göndermedi diye gönderen için bu tip bir yorum yazmak ve ismini afişe etmek gerçekten çok üzücü.
    Sonuçta karşı tarafın durumunu bilemezsiniz.
    Hippilazman blogunun sahibesini uzun zamandır takip ettiğim için adını görünce çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  6. Madam Dö Gonç,
    Çekiliş kazandığınızı duyuyorsunuz,adresinizi veriyorsunuz ve 2 ay süreç içerisinde çeşitli sebeplerle gönderemeyeceğini sorup da cevap alıyorsunuz. Ve makul bir açıklama da yok ortada.
    Siz olsanız ne düşünürsünüz ?

    Kimse silah zoruyla hediye vermiyor. Çekiliş yapıyorsak bunun kargo maliyetini vs göze alıp yapmıyor muyuz?

    Ben 3 tane yaptım.Kimi mağdur ettim?
    Mağdur olup da suçlanmak..Düştüğüm durum gerçekten saçma.

    Lütfen iki tarafı dinleyip de yorum yapalım.Objektif olalım.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!