25 Aralık 2012 Salı

DBMS Kozmetik'ten Gelen Mutluluk


Dbms Kozmetik Yılbaşı Hediye Çekilişi'ne katılırken hiç umudum yoktu.
Bu yüzden +haklar için de uğraşmadım.Bir tek twitter duyurumu yaptım.Yani tek hakla girdiğim çekilişte tam da istediğim setin bana çıkması beni hayli şaşırttı.Ayrıca mutlu etti. Hediyelerim bu akşam elime geçti.Hemen fotografladım:)
İşte hediyelerim:


Önce toplu görünüm:)


En sevindiğim hediye bu buğulu göz makyaj seti oldu.
İçinde minik bir kalemle maskarası da var.:)


Işıltılı far paletim:)


Ve diğerleri..Desenli takma tırnak seti, minik süngerim..
Bu ruj da tammm istediğim gibi. Arasam tam böyle istediğimi bulamazdım.Smokey eye makyaja çok yakışacak.
Teşekkürler Derya.:)




4 yorum:

  1. Rica ederim güle güle kullan canım :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Canım güle güle kullan çok güzeller :) Ben de hep tek hakla katılıyorum, şans işte çıkacaksa çıkar :)
    Şansın daim olsun keyifle kullan yeni cicilerini:)

    YanıtlaSil
  3. Teş.ederim Sevdacım.Doğru diyorsun.Kısmetse buluyor seni.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!