12 Aralık 2012 Çarşamba

Mimim Var:)


Sevgili Denizin Yıldızı beni mimlemiş.Kendisine teş.edip cevaplıyorum hemen.

1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?
İkisini dengelemeye çalışsam da duygularım ağır basar genellikle..Tabi iş hayatımda mantığımı işe koşmaya çalışıyorum.:)

2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
İnsanlar yani biz mutlu olmayı sürekli ertelediğimizden bir türlü mutlu olamıyoruz. Can Dündar'ın Yarim Haziran'da da dediği gibi:


Hep yarınları bekliyoruz.Anı yaşamıyoruz.

3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı??Alsaydım dediğin bir şey var mı??
Kozmetik adına alıp da kullanmaya sıra 
gelmeyen ürünlerim oluyor tabi ama içimde kalmıyor en azından:)

4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Haklı olduğum konuda derdimi anlatmaya çalışırım ama bazen karşındaki anlamak istediğini anlar.O vakit yapacak bir şey kalmıyor.
Susmak kabullenmektir ayrıca.
Yalnız çok fazla konuşmak da haklıyken haksız durumuna düşürüyor.
İkisinin arası ideal bence.

5-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
Kozmetik, kitap ve kupa konusunda  gözümün doymadığı doğrudur:)
Beni mutlu eden şeyler bunlar.
Bunlara doyum olmaz dimi kızlar:)


Ben kimi mimlesem?
Ben de beğenenleri mimliyorum:)
Bir de yapmak isterse Kardelen Makyaj Blog'u , bir de Ayşım'ı .

6 yorum:

  1. Keyifle okudum cevaplarını canım ^-^

    YanıtlaSil
  2. İlk fırsatta da cevaplayacağım:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de keyifle cevapladım canım:)
    Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  4. Mimi cevapladığın için teşekkür ederim. Herkesten farklı yorumlar okumak gerçekten çok hoş oluyormuş. Böylece birbirimizi daha iyi tanıyıp anladığımızı düşünüyorum ben.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Denizin Yıldızı,
    evet haklısın.Mimler kişilerin iç dünyaları hakkında ipucu veriyor

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!