10 Ocak 2013 Perşembe

Yeni Lipton Kış Karışımı

Bitki çaylarını çook sevdiğimi, markete gidince almadan dönemediğimi takip edenler bilirler.
Değişik ürünleri de denemeyi sevdiğimden en son bu çayı aldım.


Markette sürekli satışta olan bir ürün olmadığını, tekrar gelmeyeceğini söylediler. Yuvarlak poşetlerdeki ürün tam 24 demlik. Bardak değil de demlik olan bu ürün roybos, zencefil, tarçın, karanfil, anason ,rezene gibi önemli kış bitkilerini içeriyor.
Zencefil adını görünce ister istemez ön yargılar oluşuyor insanda. Çünkü doğru oranda kullanılmadığında içimi oldukça güç oluyor. Ama bu üründe orantılı bir şekilde kullanıldığını görünce mutlu oldum.
Markette yine aynı şekilde demlik kuşburnu da vardı.Oldukça pratik.
Soğuk algınlığının kolayca fırsat bulup aramızda dolaştığı bu günlerde denenebilir bir alternatif.

Soğuk algınlığından korunmak için siz neler yapıyorsunuz? Neler içiyorsunuz?



11 yorum:

  1. Yanlız şuan o kadar iç beni iç beni diyor ki o paket. Rengi bile çekici geldi. İlk Tanşas'a uğradığımda bu paketi arayacağım. =)

    YanıtlaSil
  2. Evet,renkler konusunda haklısın.Albeniler çok etkiliyor ürünün satışını:)

    YanıtlaSil
  3. Ben atom çayı aldım çok sevyorum :) küp şeker gibi bir bardağa iki üç tane atıyorum oh mis gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Bir kaç kişi içmek istediğinde gerçekten büyük kolaylık olacak...
    Ben bu soğuk günlerde hasta olmamak için hem kalın giyiniyorum (kendisine paraşüt dediğim bir paltom var ve beresiz de çıkmıyorum.) hem de beslenme destek ürünü kullanıyorum... Çok şükür şu ana kadar herhangi bir hastalık geçirmedim. tık tık tahtaya vuralım :)
    Bahsettiğin kış çayını görürsem kesin alacağım ben de... Paylaşım için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  5. Bende çok beğendim bu çayı. Sürekli satışta olmaması kötü.

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle denemem lazım..:)) Şu aralar belki biraz form çaylarına ara vermem gerek nasıl olsa kilo veremiyorum..:))

    YanıtlaSil
  7. Roseone,
    a evet o da var.Onu da içiyorum arada.

    Denizin Yıldızı,
    Geçen hafta bir öğretmen arkadaşım ya ben hep hasyatım sen hiç mi hastalanmazsın dedi.Ertesi gün ben ölüyordum, kemiklerim sızladı o kadar hasta olmuşum.Daha da atlatamadım.:(

    Sana da maş.diyelim o zaman.

    Hülya Çoban,
    Siz de beğenmişsiniz.Evet en azından kışın satışta olsa iyi olur.

    miyav kedicik,
    Benim gibi bitki çayı seversen dene derim:)

    YanıtlaSil
  8. ben asla bu hazır karışım caylardan ıcmıyorum guvendıgım bı aktarım var ondan alıyorum
    tavsıye de ederım ıhlamur karanfıl tarçın kuşburnu karışımı her zaman tercıhım

    YanıtlaSil
  9. KOVA KADINIYIM BEN,
    O konuda haklısınız.Güvendiğiniz bir aktar varsa güzel.Hazırları da pratik olduğu için tercih ediliyor genellikle.

    YanıtlaSil
  10. Ariyorum bulamiyorum nerde bulabilirim

    YanıtlaSil
  11. Bende Arıyorum Bulamıyorum Malesef

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!