25 Ocak 2013 Cuma

Yves Rocher Hacimlendirici Şampuan


Cumartesi günü alışverişimizi yapmış tam çıkıyorduk ki Yves Rocher gözüme çarptı.
Tabi ya indirim olmalı,mail gelmişti deyip girdik.
Çok severek kullandığım ısırganlı arındırıcı şampuandan, bir de hacimlendirici şampuandan aldım.
Şuan indirim olduğundan tanesi 7.90'a geliyor.

Hacimlendiriciyi kullanıyorum aldığımdan beri.
*Saçımı daha dolgun gösterdiğini söyleyebilirim kesinlikle.
Hacimlendirme vaadini gerçekleştirdiği doğru.
*Silikon içermediği için saçı ağırlaştırmıyor.
*Ebegümeci özü içeriyor.
*Hoş bir bitki kokusu var.
*Saçlarım daha kolay taranıyor.
*Lilaya yakın bir renkte.
*Jel kıvamda.
*Ürün 200 ml.
Tek eksisi bu olsa gerek.Daha büyük ambalaj istiyoruz Yves Rocher.
Bana şampuan dayanmıyor çünkü.

 Yves Rocher'ın şampuanlarından kullanan var mı aramızda kızlar?

Edit:

4 yorum:

  1. Henüz hiç Yves Rocher'in şampuanını kullanmadım ama merak ediyorum. Elimdekiler bir bitsin alıp deneyeceğim =)

    YanıtlaSil
  2. hacim veren şampuanını ben de kullanıyorum canım tek sorun çabuk bitmesi bir de bitkisel olduğu için sanırım diğerleri gibi hemen köpürmüyor ama kokusu ve hacim verme özelliğine bayıldımm :) ben pantenin hacim veren spreyiyle birlikte kullanıyorum tavsiye ederim durulanmıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Yves Rocher'in duş jeli ve parfümlerini kullandım çok memnum kaldım.Ama şampuanları hakkında hiç bi fikrim yoktu.Kendim de bitkisel şampuan(teresan) kullanıyorum.Yine de bu aralar çok saçım dökülüyor.Ben de mi denesem bu şampuanı? ;)

    YanıtlaSil
  4. koyukırmızı,
    Denemeni şiddetle öneririm canım.

    BOŞNAK KIZI,
    aynen.ama twitterda Yves Rocher 300ml boylarının yakında satışta olacağını söyledi.Bu iyi haber:)

    Becerikli Annenin Kızı,
    Saç dökülmesi için ayrı bir şampuanı var canım.Gittiğinde bir bak istersen.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!