15 Şubat 2013 Cuma

Perfume Jewels Yorumum

Perfume Jewels'tan yaptığım alışveriş oldukça ilgi gördü.
Sanırım siz de benim gibi değişik ,farklı ürünleri denemeyi seviyorsunuz.
Tek tek anlat,yorumla dediniz.
Ben de aldıklarımla ilgili yorumlarımı sizinle paylaşayım.

Öncelikle kokularını hiiç bilmeden rastgele sipariş verdiğimi söylemeliyim.

*Blue Nights:
Oldukça hafif,fresh bir koku.
Kalıcılığı çok az.
Denediklerimim içinde en az kalıcı olan diyebilirim.

'Perfume Jewels Blue Nights 4`lü ürün seti meyve ve çiçek notları ile açılır. Yasemin, beyaz gül, bambu notlarının amber ve misklerle muhteşem kombinasyonu sonucu tasarlanan büyüleyici koku profili ile cilt üzerinde hafif ve tazeleyici hoş bir koku bırakır.' 
diye yazılmış sitedeki tanıtımında.

* Passionate Love:
Oldukça soft bir koku.İnsanı dinlendiren kokular var ya işte öyle bir koku.
Vücut kremini kullanıyorum.Oldukça kalıcı kremi.

'Perfume Jewels Passionate Love 4`lü ürün seti baharatlı üst notların beyaz çiçek buketi, amber ve odunsu notlarıyla muhteşem kombinasyonu sonucu tasarlanan büyüleyici koku profili ile cilt üzerinde hafif ve tazeleyici hoş bir koku bırakır.Perfume Jewels Passionate Love ürün seti baharatlı üst notların beyaz çiçek buketi, amber ve odunsu notlarıyla muhteşem kombinasyonu sonucu tasarlanan büyüleyici koku profili ile cilt üzerinde hafif ve tazeleyici hoş bir koku bırakır.'


Ve gelelim en sevdiğim seriye:)
Time Million
aldıklarımın içinde en severek kullandığım ürünler bunlar oldu.
Misk, gardenya, turunç notaları oldukça farklı güzel bir koku.

'Perfume Jewels Time Million 4`lü ürün seti turunç çiçeği, bal, paçuli, misklerin, yasemin ve gardenya gibi değerli çiçekler ile muhteşem kombinasyonu sonucu tasarlanan büyüleyici koku profili ile cilt üzerinde hafif ve tazeleyici hoş bir koku bırakır.Perfume Jewels Time Million ürün seti 236 ml Vücut Losyonu, 250 ml Vücut Spreyi, 215 ml Duş Jeli ve 100 ml Parfüm olmak üzere 4 farklı ürün grubunu bir arada bulunduran özel fiyatıyla siz değerli müşterilerimizin beğenisine sunulmuştur.'


Kalan iki duş jelini de daha sonra anlatırım artık:)

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.

8 yorum:

  1. güle güle sürün..düğün yakın herhalde sandıklar hazırlandığına göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ne yakın ne uzak.Her an her şey olabilir.:)
      Belki yaza :)

      Sil
  2. Merhaba :) ben bu markanın "Mulberry"sinin tüm serisini kullanmıştım,çok hoş ve kalıcıydı,hala üretiliyor mu bilmiyorum.İnternetten aldın anladığım kadarıyla.Nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama :) bu ürünler Ankara'da Eyüp Sabri Tuncer kolonyacısının şubelerinde satılıyor(hatta bugün vitrininde gördüm) ,bilgine:) bir de sağlıklı günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Mulberry serisini bilmiyorum.Evet netten sipariş ettim.
      Tekrar sipariş vermemek için kendimi zor tutuyorum:)
      Teşkkür ederim.

      Sil
  3. Bazen çok güzel kampanyalarla oldukça uygun fiyata satılıyor, internet sitesini takip eden arkadaşlarım var da ordan biliyorum. Bazı kokuları gerçekten güzel. Sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte kokuları bilsem tekrar sipariş verecem de bilmeyince riske girmek istemiyorum.
      Teşekkür ederim:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!