26 Mart 2013 Salı

Giovanni Brazenly Brunette Colorflage Daily Color Defense Shampoo


Farklı şampuanları denemeyi seviyorum.
Bu da onlardan biri.
Daha önce Giovanni markasından Giovanni Derinlemesine Temizleme Şampuanını kullanmıştım.
Bu üründen de benzer sonuçlar aldım.

*Kahverengi saçların rengini ön plana çıkarmak için tasarlanan bu şampuanın içerisinde
kahve çekirdeği, Goji meyvesi,karamel, at kuyruğu ektresi gibi çeşitli bitki özleri, esansiyel yağlar var.

*İçindeki meyve özleri sayesinde kokusu şekerli sakızlar gibi.

*Organik sertifikalı.

*Hayvanlar üzerinde test edilmediği ibaresi var üzerinde.

*UV koruması.

*Şampuanı kullanırken saçımı boyatıp boyatmadığımı soranlar oldu çünkü şampuan saça hoş bir parlaklık,canlılık veriyor.

*Şampuan oldukça koyu bir kıvamda.Kullanırken sulandırmak gerekiyor.

*Şampuan kahverenginde. Zaten amaç saçın rengini vurgulamak.

*Saç rengini korumak isteyenler için ideal.
Felsefesi:
Protect-Defend-Shield-Restore

Eco Chic Teknolojisi iyi hoş da şampuan saçlarımı çok sertleştirdi.
Belki de saç kremini kullanmam gerekirdi ama normal saç kremleri saçımı ağırlaştırdığı için sıvı saç kremlerini tercih ediyorum hep.
Tararken yine de sıvı saç kremleri yeterli gelmedi.
Çeşitli maske ve bakımlarla taranabilir hale getirdim.

Saçımın taranmasını zorlaştırması dışında sevdim.Tek eksisi benim için bu oldu.

Gratis'lerde 250ml şampuanın fiyatı 12-15 TL civarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!