13 Mart 2013 Çarşamba

Mimmoloji Volume 6543

Sevgili O Bilir O Bilmez beni mimlemişti.
Sıraya koymuştum çünkü baya mim var yapılacak.
Kendisine teşekkür edip hemen başlıyorum.

*Şuan olmak istediğin yer?
Yatağımda uyuyor olmayı her zaman isterim:P

*Hayatında istediğin yerde misin?
Mekan olarak mı yer olarak mı?
1.ise değilim.

*Hangi film ya da kitap kahramanı olmak isterdin?
Gerritsen romanlarındaki Dedektif Rizzoli olmak isterdim.
Polisiye her şeye bayılıyorum.

*Sence en anlamlı bir çift söz?
Güvendiğiniz dağlara kar yağdığında en güzel çare, dağ ile karı yalnız bırakmaktır./Mevlana

*Tercih edecek olsan cep telefonun mu bilgisayar mı?
İkisi arasında tercih yapmak zor ama telden de nete giriliyor.O halde ilki.

*Yaşamak istediğin yaşam dilimi?
70ler tabi ki:)


Hakkımda 11 gerçek mimini daha önce yaptığım için atlıyorum.Hepinize sevgiler

2 yorum:

  1. en anlamlı sözünüz çok anlamlıymış gerçekten, katılıyorum...

    bende bloğuma beklerim sizi:)
    sevgiler:)
    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!