9 Nisan 2013 Salı

Avon Only Imagine Edp



Avon'un en son satışa sunduğu parfümü Only Imagine şişe tasarımıyla ilgimi çekti.Merak edip alıverdim.

Avon parfümü şu şekilde tanımlamış:

'Mutlu anları sonsuz kılan yepyeni bir parfüm...

Menekşe tomurcuğunun ve yumuşak misk kokularının ,yeşil elma
kokusu ile görkemli birleşimiyle kendinizi çiçek bahçelerinin büyüleyici kokularına teslim edin.'


* Avon'un da tanımladığı gibi şişeye rengini veren menekşenin kokusu ana notalarda bariz bir şekilde hissedilirken alt notalarda şekerli ,tatlı elma kokuları duyuluyor.

Parfüm için ana karakteri çiçeksi,alt notaları içinse meyveli diyebiliriz.

* Kalıcılığı kötü değil.İyi.

* Softluğu / hafif bir koku olması açısından da Sensuelle'e benzettim.
Onun gibi herkese yakışabilecek bir koku.

* Şişe tasarımı oldukça süslü.Makyaj masalarının üstünde çok şık duracağı kesin.:)


K5'te roll-on hediyesiyle beraber 31 TL'den satışta olacak.
K5 19 Nisan'da başlıyor.

9 yorum:

  1. banada geldı avon 5 katalogda memnunum bende :)

    YanıtlaSil
  2. Çekilişim var katılmak isterseniz http://modalianlar.blogspot.com/2013/04/cekilisim-vaarr.html :)

    YanıtlaSil
  3. şişesi ne şekermiş öyle ama kokuları kalıcı olmuyor çok ondan tercih edemiyorum :)ama hafif bir koku olması cezbedici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,şişesi çok tatlı:)
      Avon'da kalıcı kokular da var.
      Rare Pearls, Rare Gold, Far Away başlıcaları.

      Only Imagine orta kalıcılıkta diyebilirim.

      Sevgiler:)

      Sil
  4. be suan Perceive kullanıyorum ama sıkıldım bu parfümü katalogda görünce bi merak ettim yani sizce bir karsılastırma yapılacak olursa hangisi daha iyidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perceive Avon'un klasikleşmiş parfümüdür.
      Kokusu da çiçeksi ..
      Only Imagine ise hem çiçeksi hem de meyveli ama yoğun olarak menekşe kokusu.
      Bu tarz kokulardan hoşlanıyorsanız deneyin derim.

      Sil
  5. Perceive ile bu parfümü karsılastırırsak sizce hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda yorumunuzu yanıtladım.
      Denemekte yarar var.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!