27 Nisan 2013 Cumartesi

Hediyemiz Sahibine Ulaşmış


Alaluxa ile gerçekleştirdiğimiz çekiliş sonucunda firmamız oldukça süratli davranarak hediyesini kazanana ulaştırmış.Kazanan izleyicimin blogu olmadığı için twitterdaki paylaşımını yayınlıyorum.

Alaluxa'ya ilgileri ve katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.
Aynur'a da bilekliğini güzel günlerde kullanmasını diliyorum:)


Aynı saatlerde ben de beni bekleyen paketime
kavuştum.
Alaluxa bana da aynı bileklikten göndermiş.Özel kutusu ve lila kesesi ile beraber oldukça şık duruyor.
İnanılmaz güzel bir bileklik.
Parıl parıl parlıyor.


Çok ama çok beğendim.
Tekrar teşekkür ediyorum:)

Müşteriye önem veren , her sorusunu ilgiyle cevaplayan,işini ciddiye alan nadir sitelerden biri Alaluxa.Gümüş,altın,pırlanta ve şık elmas tasarımları bir arada bulabileceğiniz bu siteye göz atmanızda fayda var.

Sevgilerimle..


2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yüzümde tebessümler oluşturan güzel bir mimdi:)
      Teşekkür ediyorum.
      Bu blogumda cevapladım:
      http://benimdunyambenimblogum.blogspot.com/2013/05/mimcocukken-oynadgmz-oyunlar.html

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!