2 Nisan 2013 Salı

Stoklarını Göster Mimi



Rengarenk Daphne geçenlerde beni mimledi.
Kendisine teşekkür ediyorum.
Konumuz stoklarımız:)
Hemen stok kutumu yukarıdaki fotoda
görüyorsunuz.


Uygun bulunca aldığım, hediye gelen ya da yedeği olan ürünler bunlar.


Soldan sağa doğru ilk fotoda henüz açılmadık yüz grubu ürünlerim var.
Genellikle nemlendiricilerden oluşuyor bu grup.Termal suları da unutmamak gerek.
Bioderma Sensibio'yu daha açmadım çünkü bir dolu makyaj temizleyicim var.
Önce onları bitirmem gerek ama bitmiyorlar.

Diğer grup saç bakım ürünlerim ama şampuanlardan sadece bir tanesi burada.Onlar ayrı bir post konusu:) Saç spreyleri olmazsa olmazlarım.

Ojelerim bu kadar değil,memlekette de var daha.

Vichy Dercos Şampuanları nişanlım için almıştım.
Onun gelmesini bekliyorlar.

Toplu fotografta olup da tek tek kareleyemediklerim sprey deolarım,numunelerim,Listerine,el kremlerim,sabunlarım ve başka ürünlerim de var.
Benim stoklarım böyle.

Yapmak isteyenler varsa mimlendiniz:)

6 yorum:

  1. MERHABA,

    bloğumda çekiliş yapıyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/04/hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. Vicy ürünlerini merak ettim mim yaptığın için teşekkürler canım:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım şampuanları ilk sende gördüm yorumunu merak ediyorum:)

      Sil
    2. Erkekler için saç dökülmesine karşı şampuan.
      Nişanlıma Bioxcin alacakken tavsiye üzerine aldım.
      Daha kullanamadı.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!