11 Mayıs 2013 Cumartesi

10 Ürünlük Neler Bitirdim Yazısı #2


Hem çok uygun fiyatlı hem de nemlendirerek temizliyor.
Kakao ve hindistan cevizi kokulu.Çok sevdiğim bir duş kremi.
FA'nın duş kremlerini seviyorum.
Yoğurt ve ballısı alındı bile.

2. Glimmerstick Diamonds Serisinden Twilight Sparkle Eyeliner:
Pırıltılı lacivert göz kalemi.
En az 4-5 tane stoğu var.



3. Essence Superfine Eyeliner Pen:
Daha yazısını yazalı çok olmadı.Memnundum.Kapağını açık unutunca kurumuş:/

4. Yves Rocher Arındırıcı Şampuan:
Çabuk yağlanan saçlara uygun ısırgan otlu müthiş şampuan.
Şuan içeriği ve ambalajı değişti.
Yenilerini de kullandım.
Yazılarını yazacağım.

5. Komili Islak Havlu 90'lı:
Bunun kokusuna bayılıyorum.Müthiş.
Zeytin yağlı ama öyle yağlı his bırakmıyor.Alerji vs de yapmıyor.Tekrar alacağım.
Tek eksisi plastik koruma kapağının olmaması.
Yapışkan bir süre sonra eskiyip ürünün kurumasına sebep oluyor.

6. Colgate Sensitive Pro Diş Macunu:
1-2 kez kullandım.Bu ürün de açık kapak kurbanı.Kurudu malesef.

7. Vichy Aqualia Thermal Light:
Geçen sene Merkez Eczane'den aldığım güneş kremi kofresine dahildi.
15 ml ürün bana baya yetti. Yağlandırmadan nemlendirmesi güzel.
Sanırım şuan 3 tane yedeği var.

8. I love Vanilla & Ice cream Shower Gel:
Kokusuna bayılıyorum.Vanilya olur da güzel kokmaz mı:)
Set halinde almıştım.Duş jelini severek kullandım.Stoklar eritilirse tekrar alınabilir.

9. Nivea Angel Star Deo:
Şekerli bir kokusu var.Koruması iyi sayılır.Nivea'yı deodorant konusunda başarılı buluyorum.

10. Apaks 70'li Makyaj Temizleme Pamuğu:
Çok memnunum.Dağılmıyor,parçalanmıyor.Bim'den sürekli alıyorum.


Bu aralar ürün bitirmeye ağırlık verdim ki yenilere yer açılsın:)
Bitirdiğim ürünler böyle.
Yorumlarınız ve sorularınız için buradayım.

Sevgiler.


3 yorum:

  1. Yves rocher un şampuanı gerçekten süper.
    Saç dökülmesi için olan şampuanı da çok methediyorlar.

    Colgate' in hassasiyet giderici macunu da alanında en iyilerden birisi. Bu sefer kurumuş ama yeniden denemelisin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher saç bakımı konusunda çok başarılı.
      Colgate'ten bir tane daha var.Artık denemek ona kısmet:)

      Sil
  2. Bitemeyenler var bir türlü:)
    Onlar da bitse de yeni ürünler almaya yüzüm olsa:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!