26 Temmuz 2013 Cuma

L'oréal Paris Shine Caresse Gloss No:200 Princess

Aslında lip glossları pek de tercih etmem.Mat rujlar tercihimdir.
Bir öğretmen arkadaşımın tavsiyesiyle Gratis'in Anneler Günü indiriminde edinmiştim.

Alırken kırmızıyla bunun arasında çok gidip geldim.
Çok fazla sayıda kırmızı rujumun olduğunu düşünüp mercan rengini tercih ettim.
Bu gloss bildiğimiz lip glosslar gibi değil.
İlk sürüldüğünde bir süre kurumasını bekliyorsunuz ve kuruduğunda oldukça kalıcı hale geliyor.
Princess için ne tam bir ruj ne de tam bir gloss diyebilirim.İkisinin arasında.
Kokusuna gelirsek şekerli bir kokusu var.Rahatsız edici olacağını sanmıyorum.
İlk sürüşte sheer bir tonla karşılaşıyorsunuz.
İkinci sürüşte tam rengini veriyor.
Yoğunluğunu istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.

Bebeim beni kırmayıp swatchladı glossu.
Takip edenler bilir daha önceden de bana modellik yapmışlığı var:)
Sınavları bittiği için bu ara bloguna yazıyor.Devam ettirmesi dileğiyle.

Not: Glossun kırmızısını da istiyorum:)


10 yorum:

  1. Müthiş bi renk,çok tatlı :)) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol bebeim.Sen de bir sürü şeyler almışsın.Sen de güle güle kullan.

      Sil
  2. lancome glosslara benziyormuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten lancome ye benziyor bende resimde öyle sandım tıklarken :)) lorelide çok severim zaten..

      Sil
  3. Rengi çok tatlıymış gerçekten. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  4. Ehe ne demek teyzeciğim sen istersen yaparimm^^

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!