28 Temmuz 2013 Pazar

The Library of Fragrance - Vanilla Cake Batter


Bir gün bir öğrencim 'Kek yaparken içine attığımız beyaz toz gibi şey var ya ondan kokuyorsunuz.Ne güzel.'deyince çok gülmüştüm.
Vanilya kokusunu çok sevdiğimden Gratis'te bu kokuya rastlayınca hemen almış sık sık kullanmıştım.



Peki yorumlarım neler?
Kalıcılığı çok ama çok az olan bu parfüm/kolonya tatlı mı tatlı vanilya kokuyor.
30 ml şişelerde 12-15 TL arasında satılıyor.
Ben sık sık tazelerim sorun değil diyorsanız Gratislerde bulabilirsiniz.

Gördüğüm diğer çeşitleri yeşil elma kokusu, bebek pudrası kokusu, pamuk şeker kokusu, beyaz sabun kokusu, Sex On The Beach bu ne kokusu bilmiyorum:) ve son olarak da hanımeli kokusu.
Benim gördüklerim bunlardı.
Siz bu kokulardan kullandınız mı peki?

4 yorum:

  1. Benim alerjik astımım olduğu için parfüme de alerjim var malesef. Sadece yazın kullanıyorum o da mecburiyetten. Geçenlerde kullandığım tek parfümüm bitti ve yazından sonra yerine o alınacak galiba :) Vanilya kokularını gerçekten çok seviyorum! Kokusunun kalıcı olmaması benim için daha iyi hatta. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerjik astımda koku çok önemli.Tıkayabiliyor hastayı.
      Vanilya kokusu çok güzel ama dediğim gibi kalıcılığı yok.
      Benim için daha iyi diyorsun.Umarım sen de benim kadar seversin.Öptüm:)

      Sil
  2. Ben sabun kokusu aldım. Dediğin gibi pek kalıcılığı yok ama üzerinde zaten kolonyo tipi bir koku olduğunu belirtiyor. Ben bütün kokularına bakmıştım ve en sevdiğim kokusu pure soap oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,üzerinde Simple, everyday use gibi ifadeler var.
      Sen de güle güle kullan:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!