26 Temmuz 2013 Cuma

Watsons'ın Yeni Kataloğu Yayında



Sanırım bana Watsons yolları gözüktü.Watsons kataloğuna baktım.Gözüme bi'şeyler çarptı.
Down Under'ın 4'lü seyahat boy argan yağı serisi 10TL'ye düşmüş.
Böyle minik boy ürünlere karşı zaafım var.
Yine methini çok duyduğum Tony&Guy markasını denemek için 50ml seyahat boy şampuan/saç kremi 8TL.
Shiffa Home'un çam terebentin yağı 4 buçuk TL.





Deodorantlarda da indirim var.
Nivea Stress Protect serisini sürekli kullanıyorum.6.75'e alıyordum.6TL'ye inmiş.
Playboy'ların da seveni çok.Denemekte yarar var.
Benim dikkatimi çekenler bunlardı.

Kataloğun devamı için Watsons'ın sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Kataloğu telefonunuzdan ya da tabletten okumak içinse App Store'a tıklayın.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!