5 Temmuz 2013 Cuma

Yeni Yves Rocher Alışverişim


Vanille Noire  aşkımı sanırım duymayan kalmadı:)
Doğumgünümde aldığım Vanille Noire'im yarılanınca Yves Rocher'da aldım soluğu.
Bir ürün alana 2. seçtiği ürün 15 TL kampanyası vardı.
Hemen bir Vanille Noire aldım.
2.ürünü ne alsam kararsız kaldım.Evidence almak üzereydim ki
satış danışmanı bayan 'Siz isterseniz 2. ürünü de V.N. alın.Onu çok seviyorsunuz,'diyince Vanille Noire'de karar kıldım.

Kampanyanın bir tane de hediyesi varmış.
Bio serisinden duş jeli ya da roll-on seçebiliyorduk.
Ben de duş jelini seçtim.

Bu alışverişin tümüne 120 TL (105+15) ödedim.


14 yorum:

  1. Yves rocherin duş jellerinin kokusu çok güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak duş jellerinin kokusu çok hoş ama bu organik seri sanırım parfümsüz ya da az parfümlü.Pek kokmuyor.Çook hafif bir kokusu var.

      Sil
  2. Vanille Noire'a aşığım ben. İndirim bitmeden almam gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Canım bugün Vanilla Noıre'yi kokladım.Gerçekten MUH-TE-ŞEM ! Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. yves rocherin ürünlerine bayılıyorum ama eskiden Almanyada sudan ucuza aldığımız ürünleri burda 2misli kazık fiyatla almak zoruma gidiyor. Bu arada güle güle kullan vanille noir muhteşem kokuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Yves Rocher değil ki tüm kozmetikler yurt dışında çok uygun.
      Tanıdık falan olsa umudum olur da..Yurt dışında tanıdık olmayınca buradan alıyoruz mecbur:)
      Saol tatlım:)

      Sil
  5. yaa ben de YR'in bambu duş jelini çok seviyordum ama artık satılmıyor, çok üzüldüm. Keşke kalkmadan önce depolasaymışım.
    Bazı ülkelerde hala var ama, belki de sadece satışı düşük olan ülkelerde kaldırdılar...
    http://www.yves-rocher.co.uk/control/bath-and-shower/fraicheur-vegetale/rejuvenating-shampoo-shower-gel-bamboo/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A onu bilmiyorum bak.
      Kahve kokulu bu aralar herkesin dilinde.

      Sil
    2. kahve kokuluyu da denedim ama bana pek hitap etmedi. Şuan zeytin yaglısını kullanıyorum, fena değil..

      Sil
    3. Zeytinyağlısı da hafiftir sanırım.Hoştur.
      Yeni vanilyalısını aldım.Müthiş.Çok beğendim.Yakında onun da yazısını yazarım.

      Sil
  6. güle güle kullan.ya bende bugün gittim alayım diye 2. seçtiği ürüne 15 lira kampanyası yok mağazamızda dediler. Her mağazada farlı kampanya mı yapıyorlar anlamadım gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiştir canım yaa ama şuan yüzde 50'ye varan indirimler var(büyük yaz indirimi).Onun da bitmesine bir iki gün var yanılmıyorsam.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!