11 Ağustos 2013 Pazar

10 Ürünlük Neler Bitirdim Yazısı #8



Yeni bir bitenler yazısıyla buradayım.Bakalım neler bitmiş:

1. Revigen Anti-stress Günlük Saç Bakım Kremi:
Project Pan #1'deki ürünlerimden bir tanesi.Kokusu da nemlendirmesi de başarılıydı.

2. Watsons Invigorating Mini Wet Wipes:
Çantamdan ayırmadığım mini ıslak mendilim.Bu limonlu olandı.Yeni gül kokulu olanları aldım.

3. Yves Rocher Malaysian Coconut Edt:
Hafif,fazla kalıcı olmayan bir parfüm.Vanille Noire varken bunu tercih edeceğimi sanmıyorum.


4. Garnier BB Krem Numunesi:
Gül kokusuna benzer bir kokusu vardı.Nemlendirmesi iyiydi.
Kapatıcılığı normal.Zaten renkli nemlendiricilerin çok fazla örtücü olması beklenmiyor.

5. Skin Recipe Yulaflı Peeling Etkili Maske:
Gratis'ten aldığım bu maske 3-4 kere kullanmaya yetti.
Etkisini sevdim.Tekrar alabilirim.

6. Ersağ Leylaklı Duş Jeli:
1000 ml'lik devasa duş jelim.Severek kullandım.Eco sertifikalı olduğunu da söylemeliyim.

7. Nivea Stress Protect Sprey Deodorant:
Bitirme projemde yer alan diğer bir ürün.Severek kullanıyorum.Çok iyi koruyor.
Bu biten 3.şişem olması lazım.Bittikçe alıyorum.

8. Revigen Yağlı Saçlar İçin Anti-stres Şampuan :
Stres kaynaklı saç dökülmesi yaşayanlar için uygun bir şampuan.

9. Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi:
Çok sayıda bitirdim bu üründen.Bitmeden alıyorum.Saçımı ağırlaştırmamasını seviyorum.

10. D'olive Zeytinyağlı Sıvı Sabun:
Nemlendirmesi,köpürmesi gayet iyi.Fıyatı da uygun.Tekrar alınabilir.


Bir hafta içinde Project Pan'ımdaki 10 üründen 4'ünü bitirmeyi başarmışım.
Şimdi yeni bir project pan hazırlamalıyım.
Sevgiler..

Edit:Sizlerden ricam yazının altındaki tepkileri işaretlemeniz.Bu şekilde yazılarım hakkında dönüt alabilirim.Tabi yorum yazmayı da ihmal etmeyin:)

4 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!