18 Ağustos 2013 Pazar

Beyazlar ve renklileri aynı anda yıkamak Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendiller ile mümkün

Tek kişilik yaşıyorum. Dolayısıyla bir çamaşır makinesine ne kadar çok eşyam sığar ki? Oysa doğrusu beyazların ve renklilerin ayrı ayrı yıkanması. Ama bir hafta içinde ben, üç beş eşya için birkaç kere makine çalıştıramam. Ben de işin kolayına kaçıp hepsini aynı anda yıkatıyorum. Hem yoğun çalışan biriyim ev işlerine pek vakit ayıramıyorum.

Geçenlerde annem ziyarete geldi. Aynı anda yıkadığım eşyaları görünce söylenmeye başladı. E haklı da kadın! Beyazlar artık beyaz olmaktan çıkmış.

İlginç şeyler bulmada annemin üstüne yoktur. Özellikle ev işi ile alakalı konularda. “Geçenlerde bir markette bir şey gördüm. Beyazları ve renklileri aynı anda yıkayabiliyormuşsun.” dedi.

Hemen ertesi gün bir tane Dr. Beckmann, Renk Koruyucu Mendil aldım. Aslında bu tarz şeylerin gerçekliğine inanmam ama aldığım sonuç şaşırttı ve sizlerle paylaşmak istedim.


Bildiğimiz mendil gibi bir şey. Renkli ve beyaz çamaşırları makineye attıktan sonra bu mendili de aralarına koyuyoruz. Bu sayede renkler birbirine karışmıyor. Makine bittikten sonra mendili çöpe atıyorsunuz. Eğer çok yıkayacak çamaşırınız varsa iki tane de atabilirsiniz. Ne kadar ilginç değil mi? Aynı zamanda ne kadar yararlı? Birkaç kere makine açmaktan kurtarıyor beni. Çamaşırlarım da mahvolmuyor. Elektrik, su ve zaman tasarrufu yapmış oluyorum.

Dr. Beckmann, uzun süredir faaliyet gösteren bir Alman firması. Firmanın uzmanlık alanı lekeler. Renk Koruyucu Mendiller, renklilerden ayrılan renk partiküllerini üzerinde toplar ve bu partiküllerin diğer çamaşırlara geçmesini engeller. Böylece yıkama sırasında çamaşırların renkleri birbirine karışmaz.  Ürünü, pek çok ülkeye ihraç ediyorlar. Zaten Alman’ın elinden çıkmış bir teknolojiye her zaman güvenirim.

Dr. Beckmann’ı Migros, Carrefour, Real, Metro, Gratis, Kiler, Özdilek, Çetinkaya, Şaypa, Pehlivanoğlu, Kipa gibi birçok yerde 12’li ya da 24’lü paketler halinde bulabilirsiniz. Ayrıca online almak isteyenler http://www.cosmofresh.com sitesine uğrayabilir.

Bu içerik hippilazman.blogspot.com tarafından hazırlanmıştır.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!