14 Ağustos 2013 Çarşamba

Mini Watsons Alışverişim

Watsons'ın bayram indiriminde Watsons'a özel markalarda 3 al 2 öde kampanyası vardı.
Halihazırda limonlu ve gül kokulusunu çok sevmişken diğerlerinden de alayım dedim.
Greyfurt kokulu,
yeşil çay kokulu ve lavantalı çeşitlerini aldım.
Paketi 3 TL.

3 al 2 öde olunca 2 pakete 6 TL veriş oldum.
Yalnız nar kokulu ve sakura kokulu olanları çok istiyordum.
Bir tane bile kalmamış.
Kısmet..
Artık başka zaman da onları alırız.
Bu mendilleri çook sevdim.
Greyfurtluyu çantama attım bile:)

10 yorum:

  1. Bunlar inanılmaz iş görüyor ben de yakaladıkça alıp yedekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. narlısı gerçekten süper denemelisin:) beyaz çiçekli war oda çok ağır

    YanıtlaSil
  3. Sakura kokulularından da mı varmış.... Hemen edinmem gerek :)))

    Çok güzeller! Güzel günlerde kullan!!! :)










    YanıtlaSil
  4. Lavantalı olanının büyüğünü sürekli kullanıyorum.Yaseminliside harika.Malesef şehir dışında olduğumdan indirimi, kaçırdım :(

    YanıtlaSil
  5. hiç kullanmadım bir de ben alayım

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!