7 Ağustos 2013 Çarşamba

Skin Recipe Yulaflı Peeling Etkili Maske



Son Gratis Alışverişimde almış olduğum maskeleri tek tek kullanıyorum.
İlk denediğim maske Skin Recipe markasına ait yulaflı peeling etkili kullanıma hazır maske.
Üzerinde siyah noktalara iyi geldiği yazıyor ama ben hiç bir ürünün oluşmuş siyah noktayı yok edeceğine inanmıyorum. Danıştığım cilt doktorları da bunu doğruluyor.
Ürünlerin siyah noktaların oluşmasını önleme amaçlı kullanılması tavsiye edilliyor.
Yani cilt sürekli temiz tutulmalı,sebum kontrol altına alınmalı vs.
Bu maske de siyah noktaları temizlemek için değil de önlemek için kullanılabilir.




Maske sıvı kıvamda ve içinde minik tanecikler var.
Sürüldükten sonra kısa zaman içinde kuruyor.
Talimatlarda 15 dk bekleyin diyor.
Daha sonra dairesel hareketlerle hafif ovarak peeling tanelerinin etkisini göstermesine fırsat veriyorsunuz.
Ilık suyla yıkadım mı da tamamdır.
Sonuç:
Yüzümü gerçekten temizlenmiş hissettim.
Cildim ne kurudu ne de nemlendi.Tam kararındaydı.

Bir de bu paket bana 4-5 kullanım yetti.
İçinde baya var.


Maske süt proteini,yulaf, kayısı çekirdeği özü, bitki özleri içeriyormuş.
İçerik listesinde paraben görünmüyor ama sülfat ve parfüm dikkat çekiyor.
Parfüm kullanılmasına rağmen ağır,tuhaf bir kokusu var.

Yine de denenebilir bir ürün.Ciltteki etkisini sevdim.
Bir dahakine hangi maskeyi yorumlamamı istersiniz?

Edit: Bunun tuhaf bir kokusu olduğunu söylemiştim.Yalnız ikinci paketi açtığımda kokusunun hiç de tuhaf olmadığını fark ettim.Sanırım ilk paket sorunluydu.

4 yorum:

  1. Bendede var bu denemedim daha canım bakalım memnun kalacakmıyım

    YanıtlaSil
  2. Bugün çıkabildim ve kalmamıştı. Tek kullanımlık maskeleri seviyorum çünkü. Bir dahakine alayım, unutmazsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kullanım diye aldım ama 3-4 kez kullandım.Daha bitmedi.

      Unutmazsan al Sevdacım.
      Öptüm:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!