9 Eylül 2013 Pazartesi

10 Ürünlük Neler Bitirdim Yazısı #10

Yeni bir bitenler yazısıyla karşınızdayım.
Bakalım neler bitmiş...

Linkte ayrıntılı yazısı mevcut.Çok çok memnun kaldım.Tekrar alacağım kesinlikle.

2.Defans Sinekkovan Vücut Losyonu:
Eczacıbaşının bir ürünü.Buradaki sinekler minik,yeşil.Bunlara karşı etkili olamadı.Faydasını göremedim.Ama sivrisineklere karşı etkili olabilir.Başka bir marka deneyeceğim.

3.Yves Rocher Evidence Homme Parfüm Tester'ı:
Islak Mendil Şeklindeki bu kağıt parfümün kokusu gayet hoş ve çekici.
Güzel bir erkek parfümü arayanlar tam boyunu edinebilirler.
Şuan 85TL.

4.Watsons Invigorating Islak Mendil:
Neredeyse her çeşidini aldığım bu ıslak mendillerle tüm bitenler yazılarımda karşılaşacaksınız çünkü severek kullanıyorum.
Yalnız bu yeşil çay kokulu olandansa limonlusu daha hoş kokuyor.

5.Dove Invisible Dry Sprey Deodorant:
Çok memnun kaldım.Ter kokusunu önlemede çok başarılı.
Elimdekiler bitince tekrar alacağım.

Denediğim en iyi toniklerden birisi.
Organik sertifikalı,doğal,vegan,daha ne olsun.Linkte ayrıntılı yazısı mevcut.

7.Acuvue Oasys Kontak Lens:
Yıllardır aynı markayı kullanıyorum.Memnunum.
Yenileri aındı bile:) (bkz:Lens Market Alışverişim)


Çıkarması kolay olsa aslında güzel bir maskara.
Ama One by One mı bu mu derseniz ilkini tercih ederim.

9.Clinique High Impact Maskara:
Dolgunluk vermesi,yoğunluğu gayet başarılıydı.Yalnız son zamanlarda bana alerji yaptı.

10.Watsons Pirinç Özlü ve B3 Vitaminli Yüz Maskesi:
Ayrıntılı yazacağım için burada anlatmıyorum.

Bitenler böyleydi.
Project Pan #2'deki 3 ürünü de bitirmiş oldum.
Darısı diğer ürünlerin başına:)


4 yorum:

  1. Toniğim bitmek üzere bunu not ediyorum. Teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organik sertifikalı ve temiz içerikli olması güven veriyor.

      Rica ederim:)

      Sil
  2. Evidence for woman da çok çok güzel hafif bi koku .Testerını kitabımın arasına koymuştum her açtığımda bayılıyorum en kısa zamanda alicam :) Maybelline one by one favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,ben de çok beğeniyorum o kokuyu.İlk sıktığında yoğun olsa da biraz kalınca çok hoş bir koku.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!