28 Eylül 2013 Cumartesi

10 Ürünlük Neler Bitirdim Yazısı #11

Yeni bir bitenler yazısıyla merhaba:)
Bir önceki bitenler yazımın üzerinden 20 gün geçmiş.
Bakalım bu 20 günde hangi ürünleri bitirmişim:

1.Pretty Promise Vanilla Frost Duş Jeli:
Gratis'ten albenili ambalajlarına vurulup set halinde almıştım.
Duş jellerini fazla sıvı buldum.Çok başarılı değil.Tekrar almam.
Ayrıntılı yorumum için tık tık.

2.Watsons Lavantalı Islak Mendil :
Çok severek kullanıyorum.Her bitenler yazımda olacak bu gidişle (bkz )

3.Vichy Dercos Saç Dökülmesine Karşı Şampuan:
3'lü set halinde almıştık sevgilime.Buram buram erkek parfümü kokuyor.
Saçlarının yağlanma sürecini hızlandırdığını söyledi.
Gözlemlediğim kadarıyla saç dökülmesini azaltıyor.

Şampuandan inanılmaz memnun kaldım.Kokusu,içeriği her şeyi çok iyiydi ama saç tipime uygun değildi.Isırgan otlusunu almayı düşünüyorum.

Nemlendirmesi çok iyi ama kalıcılığı pek olmayan bir rujdu.
Deborah'dan ruj alırsam mat serisinden alırım.

6.Loreal Elseve Extraordinary Oil Numunesi:
Uzun vadede nasıl etki eder bir fikrim yok ama ilk izlenimim:kıvamı fazla sıvı.
7.Konazol Medikal Şampuan:
Doktor vermişti.
Saçımın yağlanma sürecini yavaşlattı ama içinde koruyucu madde olarak paraben var.
Seboreik dermatitten mantara çeşitli saç deri hastalıklarında etkili bir şampuanmış.Yalnız haftada en fazla 2 kere kullanılması öneriliyor.

8.Yves Rocher Jardins Du Monde Roll-on:
Parabensiz,alüminyumsuz,alkolsüz bir roll-on.Sanırım bana fazla doğal geldi:) Koruması başarılı değildi.

9.Petal Fresh Biberiye Özlü Şampuan Tester'ı:
Saçıma yetmedi.Yeten yer de pek köpürmedi:) Bir şey anlayamadım anlayacağınız.

10.Avon Glimmerstick Black Ice:
Kolay sürümlü,kalıcı.
Çok memnundum ama kalem dondu yazmıyor:/
Böyle bir sorun yaşadınız mı hiç?

Bitenler bu şekildeydi.
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Vichy'nin kepeğe karşı şampuanını kullanmıştım bir dönem. Başarılıydı gayet. Saç dökülmesi için şampuanı olduğunu bilmiyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vichy daha fazla reklam yapmalı bence.
      Bioxcin reklam yaparak kendini tanıttı..
      Bu konuda isim yaptı.

      Sil
  2. Loreal saç bakım yağının renk koruma özelliği olanı kullanıyorum ilk zamandan beri çok iyi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal'in saç ürünleri genellikle kaliteli oluyor ama bu bakım yağının formülü fazla sıvı geldi bana.

      Sil
  3. yenilere yer açılmış, yves rocher hiç kullanmadım hala ..ezik hissediyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin.Özellikle duş jelleri harika:)

      Sil
  4. Islak mendilleri bende çok beğendim, gelsin yenileeer :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islaklığı,kokusu her şeyi tam kararında:)
      Sevilmeyecek gibi değil ki.

      Sil
  5. Watsons'ın ıslak mendilleri olmadan evden çıkabilmek gibi bir ihtimali düşünemiyorum!!

    YanıtlaSil
  6. avonun o kalemi bende sürekli kırıldı baska rengide vardı onda sorun yaşamadm ama bu kırılarak bitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok az açarsan kırılmıyor aslında.
      Benimki ilginç ki dondu:) Yazmıyor,çizmiyor.

      Sil
  7. Decros>'u ben hiç beğenmemiştim. Avon glimmerstickler çok güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dercos çok kötü de değil.
      Glimmerstickler çok iyidi ama dondu.Eskimiş olabilir.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!