20 Eylül 2013 Cuma

Bulgarian Rose El Kremi


Yanılmıyorsam Kasım ayında LilaKutu aboneleri kutularından çıkan bu güzel el kremiyle tanışmışlardı.
LilaKutu'ya girecek kadar iyi mi bu krem diye sorarsanız kesinlikle diye yanıtlarım.
Bir kere gerçek gül yağı ve gül suyu kullanıldığından buram buram gül kokuyor.

Ayrıca silikon yağı içerdiğinden elleri soğuktan,kurumaktan,çatlamaktan ve çeşitli dış etkenlerden koruyor.İyi de nemlendiriyor.


Yoğun bir formülü yok.Daha çok akışkan,sıvı formda.
Cilt tarafından kolayca emiliyor.
Kremin olumsuz bir yanını göremedim. Belki gramajı daha büyük yapılabilirdi diyebilirim.50 ml yerine 75 ya da 100 ml olsa hiç fena olmazdı hani:)

Siz de benim gibi gerçek gül kokulu ürünleri seviyorsanız bu el kremini gönül rahatlığıyla size tavsiye edebilirim.
Sevgiler...

8 yorum:

  1. Ambalajına bayıldım :) güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  2. Ben sıvı formda kremleri çok daha fazla seviyorum. Emilimi de genelde daha kolay oluyor.
    Kışın dudaklarım, ellerim çoook fazla kuruyor ve rahatsız ediyor. Şimdiden birkaç tane yeni ürün hafızaya atayım :) Öneri için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu da çok hoş.Tavsiye ederim.
      Vakit ayırıp yorum yazdığın için teşekkürler Nerwen.
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Çogu el kremi alerji yapıor bana yüzüme bile değdirsem kaşınıorum hemen...Nerde bulabiliriz ki bu kremi? Paraben türevleri var mı içinde canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paraben yok Mervecim içinde.
      Kendi sitesinde(www.roseforbeauty.com) ve Lilakutu'da satışı var.

      Sil
  4. kozmetik bloglarını çok severim,senide takibe aldım :)
    bende beklerim http://elbisemoda.blogspot.com/
    sevgiler :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!