21 Eylül 2013 Cumartesi

Down Under Argan Yağlı Saç Serumu


Argan yağının faydalarından daha önce blogda çok kere bahsettim.Bu yüzden tekrar yazmıyorum.
Argan yağının sayısız faydası fark edilince çoğu marka ürünlerinde bu güzel yağa yer verdiler.
Bu markalardan biri de Down Under oldu.
Argan yağlı güzel bir seri piyasaya sundu.Serinin ürünlerini denedim.
Hepsinin içinde en çok saç bakım serumunu sevdim.
Şubat ayından beri kullandığım serumum bitmek üzere.
Artık blogda yorumlama vakti geldi deyip kolları sıvadım.


Yorumlarım:

*Şişenin fısfıslı olmasını çok sevdim.Uygulama kolaylığı sağlıyor.

*Serum sheer yani şeffaf yapıda.

*Saçlarım çabuk yağlanıp ağırlaşan tipte olduğu için korkarak denediğimi söylemeliyim.Ama düşündüğümün tersine saçımı hiç ağırlaştırmadı.

*Gözle görülür bir parlaklık kazandırdı saçlarıma.

*Tarama kolaylığı ve saçımı yumuşacık yapması diğer artıları.


*Paraben,SLS ve petrol türevi maddeler içermiyor.

*Gerçek argan yağı ve zeytin yağı içeriyor.

*Müthiş bir kokusu var.

*Durulanmıyor.

Serumun olumsuz hiç bir yanını görmedim.Tekrar tekrar alacağım bir ürün.

Peki siz bu serumu denediniz mi?
Yorumlarınız neler?

22 yorum:

  1. bende kullanıyordum avonun argan yağlı serumunu denemek için ara verdim bir süre bu hafta tekrar başlayacağım okadar bereketli bir ürün ki 2 ay kullandım yarı bile olmadı:))güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,dediğin gibi çok bereketli.
      7 aydır kullanıyorum.Daha bitmedi.

      Sil
  2. Argan yağlı olmayanından kullanıyorum,çok memnunum. Bunu da denemek istiyorum, bitince hemen alıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Argan serisinin denemediğim ürünlerinden biri.Şampuan ve saç kremini çok seviyorum.Gelecekte bunu da deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. Denemedim ama cok merak ediyorum ilk indirim de alacagım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk indirimde hiç düşünmeden bir tane kap:)

      Sil
    2. Kaptım hemen Zehra :) Şimdi de yazıyorum blogumda izninle bu yaznın da linkini veriyorum :)

      Sil
    3. Sana yorum bıraktım bile:)

      Sil
  5. yarın gidip down under şampuan saç kremi maske ve serumu almayı düşünüyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  6. çok gördüğüm fakat bi türlü alamadığım bi ürün :)

    YanıtlaSil
  7. Bende Argan yağını mı alsam yoksa bu serumunu mu kararsız kaldım :/ Sen serinin argan yağını kullandın mı canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri bildiğim kadarıyla 5 üründen oluşuyor:
      Şampuan,saç kremi,sıvı saç kremi,maske ve serum.

      Seride ayrıca bir argan yağı yok diye biliyorum.

      Normal argan yağıyla bu serum arasında kaldıysan saçta ağırlık yapmaması açısından serumu öneririm.Durulanmaması da kullanım kolaylığı sağlıyor.

      Yine de saf argan yağı da edinmek istiyorum dersen Cyrene'in sertifikalı argan yağını öneririm.
      http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2013/07/cyrene-sertifikal-argan-yag.html

      Bu üründe argandan başka hiç bir katkı maddesi ve seyreltilmiş başka yağlar bulunmuyor.

      Sevgiler..

      Sil
    2. Önerin için teşekkürler canım ;) Aynı serinin küçük bir şişede argan yağı var serumdan ayrı olarak, fısfıslı şişede değil küçük çevirmeli kapaklı bir şişede satılıyor. Dün inceledim hatta serum 24 lira civarı, argan yağı 32 lira :) Benim saçlar çok kuru olduğu için kolay kolay ağırlık yapmaz ben avuç avuç serum kullanan bi tipim :D

      Sil
    3. Serinin argan yağına denk gelmedim hiç.
      Ağırlık yapmaz diyorsan dene bakalım.Yorumlarını da yazmayı unutma.Merak ettim şimdi o ürünü de:)

      Sil
    4. hahha peki canım ihale bana kaldı desene :) Şu an watsonslarda down under 3 al 2 öde kampanyasında, bakım yağım bitti alayım kampanyadan olmazsa ;) Benim saçlar röfle balyaj boya derken iyice kurudu yoğun bakım altına aldım çok güzel ürünler keşfettim bu sayede ;) şu an yazısını hazırlıyorum bugün yarın yayınlarım, öpüyorum ;)

      Sil
    5. Evet,ihale senin:)
      Merakla bekliyorum yazını.Öptüm canım:)

      Sil
  8. ewett slm öncelikle bende saçlarım yağlı serumararken bu siteye düştü yolum yarın alacaminş. fikir oldu bana bu arada bu bloğun ilk erkek üyesi benmiyim acaba slmlar tekrardannn :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,hoşgeldiniz.
      İlk erkek üye değilsiniz.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!