2 Eylül 2013 Pazartesi

Durance Konsantre Parfüm GülOsmantus

Marsilya sabunları, esansiyel yağları, seçkin parfümleri, mis gibi kokan duş jelleri,Antik Güller Serisiyle benim için rüyadan farksız bir marka Durance .

Fransız menşeli bu güzel markanın ürünlerinin organik,doğal olması ve bu yüzden ECOCERT sertifikasına layık görülmesi,ürünlerin en az %95 organik içeriğe sahip olması güven veriyor.
Otantik ambalaj tasarımıyla da göz dolduruyor.

Ayrıca hiç bir ürünlerinde paraben, SLS, phenoxyethanol ve propylene glycol kullanmıyorlar.
Vegan olması da diğer bir artıları.Test yapılarak hayvanlara zarar verilmesine karşılar.

Bu güzel markanın bende Konsantre Parfüm'ü ( GülOsmantus ) var.


Kahverengi,şık bir ambalaja sahip olan bu konsantre parfümü suyun içine damlatıp ısıtarak evinizin mis gibi gül kokmasını sağlayabilirsiniz ama ben gül kokusunu çok sevdiğim için bileğime de sürüyorum sık sık.


Dökmeli şişede.
Gül yağı formunda.
Kokusu oldukça kalıcı.
Siz de gül kokusunu seviyorsanız önerebileceğim bir ürün.
Sevgiler..



6 yorum:

  1. bu aralar gül kokusunu hastalık derecesinde çok seviyorum, şu anda sanki kokusu geliyor burnuma ;)

    YanıtlaSil
  2. benım de cok sevdıgım bı marka durance cook sevıyorum!

    YanıtlaSil
  3. Harika bir koku bence de. Bu parfümün 100 ml Eau de Toilette sini sonbahar için öneriyorum. Cok güzel bir koku... http://www.durance.com.tr/parfumler_gul_osmanthus/Category.aspx?CatID=362 adresinde hepsi var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da bileklere sürünce parfüm gibi buram buram kokuyor:) Parfümünden bir farkı kalmıyor:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!