7 Eylül 2013 Cumartesi

Konuk Yazar #7 Audrey'in Şekerleri

Merhabalar herkese..
Sevgili Zehra bana mail atıp, konuk yazarım olur musun dediğinde çok sevindim ve hemen ne yazacağımı düşünmeye koyuldum. Şans eseri hemen o akşam da Vanilya Club Eylül kutusu geldi. Artık kutuyu bir bütün halinde değil ama ürünlerini tek tek, kullandıkça anlatmayı istiyorum. O nedenle ilk olarak bu ay kutudan çıkan No7 rujdan bahsedeceğim.
No7 İngiltere’nin süpersonic Drugstore’u Boots’un  kendi markasıdır. Bizim Watsons’ın 5 katını falan düşünün büyük mağazaları o şekildedir. İçinde ilaçtan kozmetiğe, temizlik malzemesinden kırtasiyeye kadar pek çok şey satılır.
Ben İngiltere’de yaşadığım yıllarda epey hırpalamıştım Boots’u ama yine de gençlik işte kıymetini yeteri kadar bilememişim. Şimdi olsa ikinci evim haline gelebilecek bir yerdir. Vanilya Club  şurada http://www.vanilyaclub.com/search.aspx?searchterms=no7 sadece 3 tane ürününü getirmiş ve satışa sunmuş, bu ayki kutusunda da 25 numara Fascinate isimli ruju denememiz için göndermiş.

Öncelikle rujun ambalajı çok güzel ve sağlam, hiç 2-3 £ luk ürün gibi değil.

Rujun rengi kapaktan ve dışından oldukça koyu gibi algılanabilen bordo alt tonlu bir çukulata-kahve..

Koyu renkleri seviyorum ama ilk gördüğümde çok koyu hemen kullanamam kışı beklemem lazım diye de aklımdan geçti.

Ama uygulamaya gelince rengi çok şeker ve parlak bir açık kahve,  açıktan koyuya doğru istenilen tonda yoğunluğunu ayarlamak da mümkün.



 Hafif sürersen çok tatlı koyu bir bal rengi oluyor, 2-3 kat sürülürse biraz daha koyuca duruyor.


Sürümü, duruşu çok güzel kalıp gibi dudağa yapışmıyor ama kapatmamak veya hata göstermek gibi bir sorun oluşmadı.

8 yorum:

  1. Güle güle kullan eylül kutuları 15 de gönderilmiyor mu?Bende iki gün önce üye oldum.
    Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) vanilya ay başlarında gelir 15 inde gelen lilaktuydu..

      Sil
  2. :)) beni konuk ettiğin için çok teşekkürler canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuğum olduğun için ben teşekkür ederim İremcim:)

      Sil
  3. ne de güzel açıklamışsın çok güzel bir yazı olmuş. Ruj da çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Su vanilya-lila kutuyu hep alsam mı acaba diye düşünüyorum, sonra birden vazgeçiyorum. Genelde verdiğin paraya değmez yazısı okuyorum ama.. Bir gün alacağım :)
    Rujun yapısı hoş duruyor =) Güle güle sür sürüştür.

    YanıtlaSil
  5. @cansuselin..çok teşekkürler beğenmeniz beni çok sevindiriyor :))

    YanıtlaSil
  6. @yabanmersini.. Zaman zaman kızsam da almadan duramıyorum o kutuları :)) teşekkürler

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!