4 Eylül 2013 Çarşamba

Lens Market Alışverişim

Herkese merhabaaa:)
Twitterdaki arkadaşlar bilir.Cumartesi akşama doğru lensimin tekini düşürdüm.
Yedek lensimi de bulamadığımdan hemen Lens Market'e sipariş verdim.
Acil olursa sevinirim notunu da düştüm.
Cumartesi akşama doğru verdiğim siparişim Pazartesi elimde oldu.

Her zaman kullandığım Acuvue Oasys lenslerin kutusu 60 TL.
İki kutu alana Bio True Solüsyon hediye.
Yani tüm alışverişim 120 TL tuttu.
Ne alırsanız alın kargo ücreti ödemiyorsunuz.

Kendilerine çok ama çok teşekkür ediyorum.
Hızları,ilgileri,stok sorunlarının olmayışı,her şeyiyle yıllardır güvenip alışveriş yaptığım bir site.
Siteden yaptığım diğer alışverişlerim:
Lensmarket.com Siparişim 1
Lensmarket.com Siparişim 2

Siz bu siteden hiç alışveriş yaptınız mı?

8 yorum:

  1. Deneme lenslerimiz geldi. Purevision 2, ilk kez kullanacak oğlum inşallah sorun yaşamayız

    YanıtlaSil
  2. evett ben de çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  3. bio true solüsyonunu ben de kullanmıştım bir ara lens merakım varken, güzeldi. Kargo ücreti olmaması ve hızlı olması çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bio True çok iyi,evet.
      Siteyi yıllardır kullanıyorum.
      Çok memnunum.

      Sil
  4. Siteyı sımdı kesfettım ıkı senedır lens kullanıyorum ama hep ozel muayene olup alıyordum en son softlens 6lı olanından ıkı pakete muayene hariç 140 tl verdım sımdı gordumkı ıkı kutu 60tl alabılırmısım bu kadar farka nasıl canım sıkıldı sımdı tamda bugun tvde netten lens almayın dıye uyarıları dınlemıstım bı yanım oyle dıyo bır yanım boyle bılemedım kı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka siteleri hiç bilmiyorum.Ben yıllardır bu siteden alırım.
      Optiklere göre çok uygun ve inanılmaz hızlılar.
      Şimdiye kadar bir sorun yaşamadım çok şükür.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!