24 Eylül 2013 Salı

Lilakutu / Eylül 2013

Aylarca  LilaKutu 'ya abonelik sırası bekleyip de bir türlü sıra gelmeyince baya üzülmüştüm.
Bir iki ay evvel Lilakutu sistemini değiştirdiğini söyleyince umutlanıp beklemeye koyulmuştum.
Beklenen gün geldi ve sınırlı sayıda kutu o gün için satışa sunuldu.
Site yoğunluğundan dolayı biraz uğraşsam da sonunda bir kutu sipariş edebildim.


Bugün kutumu şubeden almaya gittim.Oldukça hoş bir kutu karşıladı beni.
Kutunun içine eklenen bu güzel fotograf  çok ince düşünülmüş.Oldukça şık bir detaydı.

Kutumun içinden neler mi çıktı:

* More Than Soap Kırmızı Kil Sabunu
Keskin bir kokusu var.Tam boy geldi. 95 gr 19 TL.

Şuan zaten kullandığım bir üründü.Yedeklemiş oldum.
Tam boy.20 ml 29 TL.

* Ecowell Tonik
Tonik kullanmayı çok seviyorum.En çok bu ürüne sevindim.
Tam boy.150 ml 36 TL.

* Activar Yeni Nesil Onarıcı Gece Kremi Numunesi
Tam boyu 15 ml 140 TL'ye satılıyormuş.Bize gelen 1.5-2 ml ancak vardır.


* Toni & Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey
Dalgalandıran,hacim veren bu spreyin reklam videosunu izleyip almak istemiş ama sonra unutmuştum.Kutuda görünce çok heyecanlandım.Çok sevindim.
Tam boyu 200 ml ve 34 TL.
Bize gelen 75 ml.

* Raen Zeytin Yaprağı Özlü Duş Jeli Mini Boy
Raen ürünlerine bayılıyorum.Bunu da keyifle deneyeceğim.

* Felil Siyah Maske
3 paket maske çıktı kutumdan.İlginç bir maske.Kullanmak için sabırsızlanıyorum.

* Lavera Süpriz Ürün
Kimi arkadaşlara Lavera'nın ruju giderken kimilerine maske gitti.Bazılarına ise China Glaze oje.
Bana gül özlü göz çevresi jeli geldi.Güzel bir ürüne benziyor.

Çok memnun kaldığım bir kutu oldu.19 TL'ye bu kutu çok uyguna geldi.
Hem nicelik hem nitelik bakımından dolu dolu bir kutuydu.
Şimdi heyecanla Ekim ayının kutusunun satışa çıkmasını bekliyorum.

Yorumlamamı istediğiniz ilk ürün hangisi?

8 yorum:

  1. Demek lilakutu için sıra bekleyen bir tek ben değilmişim. Tam vazgeçtiğim bir anda sistem değişti ve ben de bu ay erken davranarak kutu alabildim ve ben de bu ay gelen kutuyu başarılı buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde,çok bekledim.Ancak kısmet oldu:)
      Evet,bu ay gayet iyiydi.Önümüzdeki ay da böyle dolu dolu olması dileğiyle:)

      Sil
  2. Canim benim güle güle kullan inan ki kutuya bayildim cok sik ve zarif icindekiler de cok güzeller artik haber verirsin neyin iyi geldigi neyin iyi gelmedigini:)sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylar çok ince düşünülmüş.Lilakutu çok zarif.
      Öncelik belirtirseniz ondan başlayım?

      Sil
    2. öncelikle siyah maskeyi cok merak ettim mesela ama hepsinin ince detayini isterem :)sevgiler♥

      Sil
  3. gerçekten çok uyguna gelmiş :) güle güle kullan

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!