8 Eylül 2013 Pazar

Mimmoloji :)

Bayadır mimlenmiyorum diyordum ki Bir Dilim Limon blogunun sahibesi Merve'nin beni mimlediğini öğrendim.Kendisine beni hatırladığı için teşekkür ediyor,hemen soruları cevaplandırmaya geçiyorum.

1.Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Tam olarak mucize yaşadığımı söyleyemem ama atanmak benim için önemli bir olaydı:)

2.Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

Küçük bahçeli bir ev almayı çok istiyorum.
Bahçesinde çeşit çeşit meyve ağaçları olmalı:)


3.Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Mercan rengi bir giysi gördüğümde almadan duramıyorum.
Laciverte de takığım.

4.Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?
Hayatında başarılı olamamış birinin başarılı birini gördüğünde sürekli eleştirecek bir şeyler araması.

5.Sizi en net tanımlayan kelime?
Kelime grubu oldu ama kitap kurdu:)
Kitap okumayı çok ama çok seviyorum.

6.Hayata yeniden şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
İtalya olabilirdi:)

7.Tek başına bir insan keyiflenmek için neler yapabilir?
*Kitap okuyabilir:)
Ben özellikle polisiye ya da gerilim tarzında okuduğumda çok keyifleniyorum.
*Blog okuyabilir.
Oldukça iyi ,bilgilendirici bloglar var.
*Yemek yapabilir.
Yeni tarifler denemek güzel oluyor.

8.Nikah masasında evleneceğiniz kişiden hayır cevabını alırsanız ne yaparsınız?
Bu zamana kadar aklın neredeydi derim herhalde.

9.İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Hem yaşar hem yazar.

10.Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
Belong :)

Yapmak isteyenler aşağıya ben de yapmak istiyorum diye yorum bırakabilirler.
Sevgiler:)

12 yorum:

  1. Çok tesekkurler canım cevapladıgın için:) Seni yakından tanımak güzel:) Karikatüre de koptum ya:)))))))))

    YanıtlaSil
  2. Tam olarak aynı tip insanlardan nefret ediyorum :') Allah olmayanlara da versin de iyi insanlarla uğraşmasınlar aminnn :')

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel çok beğendim yine her zaman olduğu gibi..:))
    Ben isterim istemem mi hiç..
    Yarın inşallah şöyle güzel cevaplar hazirliyim..
    :))
    Öpüyorum iyi akşamlar..:))

    YanıtlaSil
  5. Ahh bende seni mimlemistim ama olsun okumak keyifligdi sevgiler♥

    YanıtlaSil
  6. Karikatüre koptum,hiç aklıma gelmemişti:D Çok güzel bir mim olmuş^^

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!