8 Eylül 2013 Pazar

Saçlardaki Halil Sezai İsyanına Son

Sevgili Saçlarım, Artık  Halil Sezai’nin İsyan Şarkısını Üstüne Alınmana Gerek Yok!

Saç bakımına fazlasıyla düşkün bir bünyeyim, benim için saçlarım oldukça mühim. Daha hacimli, parlak ve yumuşacık saçlarla birlikte ışıldayan bir görünümü seviyorum. Hatta hızlı şekilde hazırlanmam gerekiyorsa, makyajımı yok sayabilirim ama saçlarımı asla! Saç maskeleri, saç yağları, saç serumları, şampuanlar arasında pratik yaşamıma ayak uyduran hangileri ise, benim için her zaman 1-0 öndedir. Saçlarıma anında etki gösteren, istediğim o yumuşaklık ve parlaklığı kolayca sağlayan, saçlarımın o cansız görüntüsünü bir çırpıda iyileştiren L’oreal Paris Elseve Mucizevi Yağ, ismiyle müsemma yani “mucize” bir saç bakım ürünü.



Yağ olması baştan gözümü korkutmuştu. Çünkü bilirsiniz ki, yağlı ürünlerin etkileri güzel olmasına rağmen kullanımı zordur. Saçları oldukça ağırlaştırır, hatta o kadar ağırlaştırır ki saçların kullanım sonrası göndermeyi ihmal etmediği “Beni derhal yıka” mesajına karşılıksız kalamazsınız. Ancak L’oreal Paris Elseve Mucizevi Yağ, ağırlık hissini oluşturmayan, saçlarda yağlılık bırakmayan inanılmazlıkta. Mucizevi Yağ'ı uygularken dahi ellerinizi yağ içinde bırakmıyor! Benim için bu kısmı özellikle önemli.

L’oreal Paris Elseve Mucizevi Yağ'ın kullanışlılığı bu kadarla da bitmiyor. İhtiyacım ve isteğimle şekillenebilen farklı kullanım yöntemleri mevcut. İlki, saçlarımı yıkamadan evvel birkaç damla uygulayabiliyorum ve ardından şampuanlıyorum. Saçların beslenmesi adına ilk madde yeterli oluyor. İkincisi, saçlarıma son anda güzellik etkisi katarak ışıldamasını sağlamak adına saç uçlarıma birkaç damla uygulayıp anında bakımlı, ışıltılı ve ipeksi bir görüntüye kavuşuyorum. Üçüncüsü ise, benim en sık kullandığım yöntem olan fönden önce kullanımı. Eğer düzleştirici/maşa gibi yüksek ısılı uygulamalar kullanıyorsanız, es geçmemeniz gereken önemli bir kısım var ki saçlarınızı ısıya maruz bırakmadan evvel korumaya almaktır. Böylece ısının kaybettirdiği nemi, saçlarınıza geri kazandırarak bir denge oluşturabilirsiniz. Ben düzleştirici/maşa kullanmamaya özen gösteriyorum, fön ile yetinmeye çalışıyorum. Fön öncesi hem saçlarımı maruz kaldığı ısının zararlı etkilerinden korumak hem de saçlarımın daha pürüzsüz, yumuşacık ve ışıltılı bir görünüme kavuşturmak için saçlarıma uyguluyorum. Sonuç etkilenilmeyecek gibi değil!

Sağladığı parlaklık, inanılmaz yumuşaklık ve onarılan kırık uçları ile günümün ilk keyfini yaşatan L’oreal Paris Elseve Mucivezi Yağ, bukle bukle yapmayı sevdiğim saçlarımı kabartmadan daha doğal bir görünüme kavuşmasını sağlıyor. Bir saç şekillendirici ürün olmamasına rağmen, saçlarımı daha kolay şekilleneceği forma ulaştırdığı için fön öncesi kullanmayı seviyorum.

Hafif ve hoş kokusu kalıcı da. Her saç tipine hitap ettiği için, “bana uyar mı?” diye endişelenmenize gerek yok. Ancak saçlarınız boyalı ise, boyalı saçların çok daha özel ilgiye muhtaç olduğunu bilen L’oreal Paris, bir de boyalı saçlara özel olarak çıkarttığı kırmızı kapaklı Mucizevi Yağ çeşidini bulunmakta. Ambalajı oldukça sağlam. Hatta şu ana kadar sahip olduğum en dayanıklı ambalajlı saç bakım ürünü. Pompalı olması da muazzam, kolay ve hijyen bir kullanım sağlıyor. Ne kadar kullanmak istediğimi pompası sayesinde ayarlayabiliyorum. Bereketli bir kullanım olduğı için 100 ML boyutu uzun süre birlikteliğimizin devam edeceğini gösteriyor.

Özellikle not düşmeliyim ki, kıvırcık saçlarından muzdarip ve özgürlük felsefesini fazla benimseyen saçların başına buyruk davranmasından yana dertli iseniz, L’oreal Paris Elseve Mucizevi Yağ ile karşılıklı bir aşk yaşamanız bir kullanıma bakıyor. Kabarmasını önlediğiniz ve daha ışıl ışıl görünüme kavuşturduğunuz saçlarınızla aşk yaşarken, cüzdanınızla küs kalarak olası bir gerginlik yaşatmak istemeyecek kadar düşünceli olan Mucizevi Yağ, fiyatını da oldukça uygun bir rakamda tutmaya kararlı. Makul fiyatı ile her yerden kolay bulabileceğiniz ulaşılabilirlik yanı sayesinde aramak için gezinmeye bile gerek yok. Marketlerde dahi bulunabilecek kolaylıkta.

Daha havalı bir gün geçirmek adına sabah hazırlanmanın telaşında, saçlarımı aynada hacimli ve ışıltılı görmek, günümün ilk keyif çıtasını yükselten olduğu için, Mucizevi Yağ kolay uygulanırlığı ve etkisini hemen göstermesi ile favorilerime girdi bile!

Ve Saçlarıma Bir Not:

Sevgili Saçlarım : Halil Sezai'nin, gerginlik dolu fön makinesiyle yaşadığın isyana dayanamadığı için yazdığını düşündüğün ‘İsyan’ şarkısını artık üstüne alınmana gerek yok! Işıldamanla endeksli ruhuna çare bulundu. L’oreal Elseve Mucizevi Yağı tüm sorunlarını birkaç damla ile çözüyor. Haberin olsun!

İçerik: miskinkek.blogspot.com

Bir bumads advertorial içeriğidir.

4 yorum:

  1. o saçlar ne renk öyle süper

    YanıtlaSil
  2. güzel ürün, ben de bloğumda paylaşmıştım

    http://cemrelifestyle.blogspot.com/2013/08/alisveris-cilginligi-yaglar.html

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!