6 Eylül 2013 Cuma

Siyah Noktalarınızla Nasıl Baş Ediyorsunuz?



Ah o siyah noktalar yok mu! Özellikle burnumuza çöreklenip çirkin bir görüntü oluştururlar.
Maskeler yaparız,bantları deneriz.Yok yine de tam istediğimiz sonucu alamayız.


Çoğu sitede yumurta akıyla yapılan maske tarifi var.
Kimisi peçeteyle yapılıyor kimisi de toz şekerle.
Ne kadar faydalı olur denemeden bilemiyorum.

Peki siz siyah noktalarınızı nasıl yok ediyorsunuz?
Çözüm ve önerilerinizi paylaşırsanız hepimize faydalı olabilir.
Sevgiler:)






19 yorum:

  1. Kimi de karbonatla yapıyor, denemedim. Bantlardan da verim aldığım söylenemez. Başa çıkabilen varsa bu noktalarla banada söylesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cettua burun bantlarını çok övüyorlar bu konuda.
      Ben bir kere denedim.Pek verim aldığım söylenemez:/

      Sil
  2. Yumurtayı ilk kez duydum birazdan deneyeceğim bakalım ne olacak :) benimde siyah noktalarla başım dertte malesef :(

    YanıtlaSil
  3. Ben ne yapsam olmuyor ama azalması için annemin öğrettiği bir yöntem var onu sizlere aktarabilirim.Tencereye sıcak suyu koyun ,boynunuza bir havlu sarın ve tencerede su kaynarken burnunuzdaki noktaları hafifçe sıkın.ama hafifçe abartmayın sakın iz filan kalır sonra.burnunuzun her yerini öyle sürtün.en sonda havluyla silin.Ailecek biz bu yöntemi kullanıyoruz 1 hafta filan siyah noktasız geziyoruz sonra yine çıkıyor,kalıcı değil ama işe yarıyor bir yerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buhar banyosundan sonra sıkmayı öneriyorsun.
      Bu da çok uygulanan bir çözüm.Olabilir.

      Sil
  4. baş edemiyorum malesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım burada paylaşılan çözümler hepimizin işine yarar.

      Sil
  5. Yumurta akını peçetelerle yapmayı beceremedim. Şimdi akne tedavisindeyim zaten yüzüme bir şey sürmemeye çalışıyorum ama başka yerlerde insanların yorumunu okudum kiminin suratında ters etki yapmış daha kötü olmuş akneye meyil olmuş. belli küçük bir alanda denemeden yapmamak gerekiyor.

    Sanırım peçete olayı siyah noktalar çok derinde değilse işe yarıyor. Ancak yumurta akı gerçekten yüzü sıkılaştırıyor.

    Yumurta sarısı da çok iyi bi nemlendirici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde yapılan maskeler hassas ciltli kişilere alerji yapabilir ,evet.

      Bilgilendirici yorumun için teşekkürler günlükçü!

      Sil
  6. Markasını unuttumYeşil çaylı bantlardan aldım.. aldığımda haftada 2 kez düzenli yaptım hemen farketti.. ama yorgun bir anne olarak istikrarlı olamadım :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons'taki yeşil çaylı maske mi ki dediğin?

      Sil
  7. Düzenli cilt bakımı yaptırmalısın siyah noktalrın temizlenmeli cildine uygun ürünlerle desteklemelisin bu bakımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür siyah nokta problemim yok denecek kadar az.
      Bu paylaşımı hepimiz adına yaptım.
      Faydalı olur diye.

      Sil
  8. Off bende çok şikayetçiyim siyah noktalardan her ne kadar pek sivilcem olmasa da siyah nokta var sıkmakta istemiyorum ama görüntüsünden de hoşlanmıyorum iyi bir yöntem bilen varsa bende bilmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım arkadaşların çözümlerinden biri sana uyar.
      Sevgiler..

      Sil
  9. Eskiden en büyük problemimdi kapansın diye fondöten sürerdim şimdi ise hiç yok nasılmı?Bir gün kuaförüme gittiğimde 'ya ne bu siyah noktaların dedi bir sürü var alalım onları'Şaşırdım nasıl yapacaksın dedim çok basit dedi sir agdayı burnuma yapıştırdı çıkanları gösterdi hayret ettim ilk alışta yüzde 60'ı falan gitti sonra her bıyık aldırmaya gidişte bir kere vurdu şimdi hiç yok 6 yıldır çok rahatım Sir ağdayı bilen biri yaptımı sarkma yada yanma tehlikesi yok kendiniz yapmayın kuaföre gidin çünkü evde yapan arkadaşlarımın yüzü yanık yanık umarım faydalı olabilmişimdir hepinize sevgiler kızlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A bu yöntemi hiç duymamıştım.Farklıymış.

      Benim de sir ağda setim var ama yaptığımda dediğin gibi yüzüm çok tahriş oluyor.O yüzden kullanamıyorum.Bilen birine yaptırmak en iyisi.

      Sil
  10. Siyah noktam cok yok. Haftada 2 kez dusta peeling, ardindan Kiehl's kil maskesi ve ardindan da sadece burun bolgeme daiso siyah maske uyguluyorum. Yine hafta da 1 kez de Gratis'ten aldigim Pierre F. maskeyi de uyguluyorum :)))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!