16 Eylül 2013 Pazartesi

Watsons Invigorating Wet Tissues - Watsons Islak Mendilleri


Her şey Watsons'ın WOW dedirten kutusundaki limon kokulu ıslak mendille tanışmamızla başladı.
Ben bu ıslak mendilleri nasıl olur da fark etmemişim diye hayıflandım durdum.
Hemen Watsons'a gidip diğer çeşitlerinden de edindim.

Gül kokulu,Greyfurtlu,yeşil çaylı,lavantalıyı alabildim.
Mağazada kalmadığı için narlıyı,yasemin kokuluyu ve sakuralıyı alamadım.


Burada 3 tanesini fotograflayabildim çünkü diğerleri memlekette kalmış.
Gelelim yorumlarıma:
Islaklıkları tam kararında.
Kokuları yoğun.
Yapışkanları atmıyor.
Lavanta kokulu bana ağır gelse de gül kokulu ve limonlu favorim oldu.
*Paraben içermiyor ama temizleme amaçlı SLS içeriyor.

Çantada taşımalık yanımdan ayırmadığım bir ürün oldu kendisi.




2 yorum:

  1. Merhaba:)ben de sürekli yasemin kokulu olan mendillerinden alıyorum.Harika kokusu var kısa sürede edinmeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons'a gittiğimde kalmamıştı.Yoksa alacaktım.
      En kısa zamanda diğer çeşitlerini de alacağım.
      Sevgiler:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!