16 Eylül 2013 Pazartesi

Yaz Sonu Favorilerim


Hazır sonbahar kendini hissettirmeye başlamışken biz de bu aralar elimden düşmeyen ürünlere bir göz atalım mı?

1.Bulgarian Rose El Kremi:
Çoğumuz LilaKutu sayesinde tanıştık bu markayla.Bu markanın el kremini şubattan beri kullanıyorum.Daha doğrusu kokluyorum:) Bitmesini istemediğimden az az kullanıyorum:)

2.Watsons Islak Mendilleri:
Bu yazımda ayrıntılı bahsetmiştim.Her çantamda 1 paket var:)

3.Maybelline Master Drama Göz Kalemi:
Siyah mı siyah,kalıcı bi'göz kalemi.Sanırım 3.alışım.

Gül kokusunu çok sevdiğimden bu ürün de elimden düşmeyenler arasında.


5.Solait Matlaştırıcı Güneş Kremi:
Ayrıca yazısını yazacağım.Benim gibi karma-yağlı bir cildiniz varsa tam size göre.

Çok çok seviyorum.2 tane stoğum var:)

7.The Balm Mary Lou Aydınlatıcı:
Göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum.İyi ki almışım dediğim ürünlerden.


Dökmeli değil de fısfıslı olsa çok daha memnun olacağım bir ürün.Yine de işini iyi yapıyor.
Ayrıntısı linkte.

9.Loreal Volume Million Lashes Maskara:
İlk aldığımda pek beğenmeyip makyaj çantamın arkalarına attığım bu maskarayı diğer maskaralarım bitince kullanmak durumunda kaldım.Çok ön yargılı davranmışım.
Maskara gayet de güzelmiş.Bu aralar makyaj yaparken elim hep buna gidiyor.

10.Oriflame El Kremi:
Parfüm sürmüşüm gibi hoş koku veren,iyi nemlendiren bir el kremi.

Benim yaz sonu favorilerim böyleydi.
Siz bu aralar neleri sık kullanıyorsunuz bakalım?



8 yorum:

  1. 8 n umara kesinlikle favorim :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Yazısını yazacağım yakında.Çok başarılı bir ürün.
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Durance ın lavanta kokulu ürünlerini denedim gercekten cok guzel ...Gül kokulusuna da merak ettim dogrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durance muhteşem bir marka!
      Ürünlerini denedikçe hayran kalıyorum.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!