1 Eylül 2013 Pazar

Yeni Daha Doğrusu Özenli Bloglar Buraya



Heyy herkese merhaba!
Az önce twitterda da bahsettim.
Yeni blogları keşfetmeyi seviyorum. Bloguna özen gösteren,yorumları havada bırakmayan herkesi seve seve okurum.

Bazen yeni ama öyle güzel yazan bloggerlara rastlıyorum ki hemen takibe alıyorum.
Yazan,üreten,özgün olan,fikir sahibi herkes önemlidir.

Eğer senin de blogun yeniyse ve bloguna özen gösteriyorsan,yeni bloggerlarla tanışmak istiyorsan bu yazının altına blogunun linkini bırak.Blogundan biraz bahset.

Ekleme yapmak istediğim bir şey var:
Blogunuzun illa yeni olması gerekmiyor.Özgün,üreten,özenli herkes linkini bırakabilir.

Umarım güzel arkadaşlıklara vesile oluruz.
Sevgiler:)

100 yorum:

  1. Benden bahsediyorsun dedim okurken :)

    Blogumu açalı 6 ay oldu sanırım.Blogumda makyaj.kozmetik.moda,okuduğum kitaplar,izlediğim filmler,diziler,neler yaşadığım kısacası hayatımdan kesitleri paylaşıyorum :) senin blogunu da severek takip ediyorum.

    Benim blogum şu;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    Seninde dediğin gibi umarım güzel arkadaşlıklara vesile olur.

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Pamuk Şeker'imin blogunu severek okuyorum.
      O da kitap okumayı,yorumlamayı seviyor.Kozmetik yazıları da oldukça başarılı.

      Takip edilesi güzel bloglardan.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. 2 ay oldu blogumu açalı, dikiş üzerine daha çok blogum. Şimdiden güzel dostluklar kurabildiğimi düşünüyorum çünkü çok değişik bir dünya burası :)Paylaştıklarıma ve yapılan yorumlara önem verdiğimi zaten bloguma bakan hemen anlar :))

    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de teşekkür ederim tabii ki bu düşünceniz için, bir de bir dee ekleyen olursa kendi blogunu da yazarsa sevinirim, takip etmemiş olmak istemem, sevgiler :)

      Sil
  3. Güzel etkinlik olmuş ...
    Yeni blogları tanımıs oluruz ne guzel!
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhabaaa sanırım yukarıdaki tarife uyuyorum:)Blogger da henüz 1 ayım bile dolmadı ama sanki yıllardır yazıyormuşum gibi hissediyorum kendimi :) çok geç bile kalmışım!
    Blogumda güzellik, bakım, sağlık ve modayla ilgili kendi deneyimlerimi paylaşıyorum, benimle paylaşılması da oldukça hoşuma gidiyor.
    Günlük hayatımdaki sosyalliği bloggerda da yaşamak en büyük isteğim. Profilimde de belirttiğim gibi bana blog açmamdaki en büyük cesareti bloggerlar arasında kurulan güzel dostluklar verdi ;)
    Umarım seve seve keyifle okunacak bloggerlar arasında yer alırım.
    Bu güzel post için ayrıca teşekkür ederim. Sevgilerimle
    BeautyBoop
    http://beautybooop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün şans eseri rastladım bloguna.
      Oldukça iyisin.Hemen takibe aldım.
      Başarılar dilerim:)

      Sil
  5. Ben daha çok yeniyim, acemiyim, belki hatalarım da var ancak yazı yazmaktan hoşlanıyorum. Şimdilik sadece kozmetik üzerine yazılarım var. Ama kimbilir ilerde neler yazarım. Seni de severek takip ediyorum

    http://whitepearl0.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel düşünmüşsün! Ben de burayı sık sık takip edeceğim blog keşfetmek için :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni degil fosil bir blogger olsam da yeni bloglar tanimak adina bu etkinlige kayitsiz kalamadim :) Yazan emek sarfeden herkese saygim sonsuz. Benim blogum biraz ben gibi cok yonlu. Sagliktan kozmetige kitaptan resme hersey hakkinda biseyler karaliyorum.

    Yeni dostluklar kurmak dilegiyle,
    Sevgiler,
    Metalbebek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzuum:)
      Oje yazılarında çok başarılı.Ayrıca iyi de kitap kurdudur:)
      Hem de güzel mi güzel bir anne.

      Sil
    2. Cansin♥♥ tesekkur ederim :)

      Sil
  8. Bloğumu şubat ayında açtım ama o zamanlar hiç ilgilenmiyodum. Yeni yeni ilgilenmey başladım. Alışveriş.makyaj,saç, cilt bakımı vs. her telden yazıyorum ve yazacağım bana da beklerim :)
    http://forbeautyy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. faydali bir post olmus bende yenileri ariyorum :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Blog açalı bir sene bile olmadı fakat büyük bir aşkla yazıyorum desem yeridir. Her takipçide her yorumda deli gibi mutlu oluyorum, o yüzden yukarıdaki tanıma kendimi yakın hissettim. :) Blogda görsellere özellikle önem verdiğim için dikkat etmeye çalışıyorum. Kozmetik, kişisel bakım üzerine yazıyorum. Beklerim. :)
    http://libynindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Ay ne güzel bişey olmuş bu böyle, Mayıs 2013ten beri aranızdayım bende, elimden geldiğince kısıtlama yapmadan yazmaya çalışıyorum. Birçok yeni-eski blogger arkadaşlar tanımak isterim bende. Umarım blogum hoşunuza gider :)
    Sevgiler..
    sinirbayan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. merhaba herkese =) öncelikle bu çok ince düşünülmüş onu söyleyebilirim =) başta 11 senelik kozmetik tecrübelerimi açtığım benim bloğum önce kozmetik ve sonra her telden çaldığım bi blog... ve tek istediğim güzel arkadaşlıklar kurulması. herkesi beklerim (ben burdaki herkesi takibe aldım)
    sevgiler
    kozmetiktutkunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bi etkinlik teşekkür ederim kendi adima :)
    Bende yeni bir bloggerim ve yeni blogları keşfetmek çok güzel..,
    Moda,makyaj,kozmetik ürünleri yorumları,DIY onerileri ile her şeye dair paylaşımlarda bulunuyorum.İlgilenenleri bloguma beklerim :) http://mervelil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ben de daha taze yeni minicik bir blog sahibiyim :) henüz 1 ay bile olmadı blogumu açalı. Makyaj kozmetik ve bakım ürünleri hakkında kendi fikirlerimi belirttiğim yazılar paylaşıyorum :) herkesi bloguma beklerim :))
    http://buseninblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzel bir düşünce olmuş! vloggerlık tamam da bloggerlıkta yeni biri olan benim için hoş bir şey oldu :) bağlantı sorunum olmadıkça her gün saat 9da yazım oluyor linkim : egetunca0.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  16. Benim bloğum 1 yılını tamamlamadı henüz :) kozmetik-bakım ürünlerinin olduğu, alışveriş postları ve favori kitaplarımı, oluşturduğum playlistleri paylaşıyorum :)
    Çok güzel bir etkinlik olmuş, böylece ben de yeni bloglar keşfedebilirim.
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  17. Merhaba blogger arkadaslar ,bende geri kalmayim bari aslinda benim blogum neredeyse üc yillik olacak ama ailevsel ve hastaligimin yüzünden bir sene ara verdim iki tane blogum var biri herseyle ilgili moda,dikis,yemek,pasta,boya aklima ne gelirse iste bazen kendim yapiyorum ve blogumda paylasiyorum bu blogumun adi ise http://guguylehersey.blogspot.de/ digeri ise yaptigim pastalar bu blogta sadece pastalarimi paylasiyorum bu blogumun adi ise http://angelcakex.blogspot.de/
    sevgiler saygilar ♥

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir fikir olmuş. Ben de yaklaşık 6-7 aydır yazıyorum.
    Genelde güzellik-makyaj-oje blogu diyebiliriz.
    Ama benden de kareler görebileceğiniz bir blogum var. Hepinizi bekliyorum. Sevgilerrr

    Grumpy Witch
    http://grumpywitchh.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Merhaba:)
    Çok güzel bir şey düşünmüşsünüz:) Ben de mayıs ayından beri bir bloggerım:) Blog konusunda hassas ve titiz olduğumu düşünüyorum. Kendimi ve blogumu geliştirmek için sürekli yenilik arayışlarındayım:)

    http://bahcembenim.blogspot.com/ dilerim seversiniz:)
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  20. çok sevindim yazinizi görünce.ben kozmetik üzerine kendi yorumlarimdan olushan,hayatima renk katmak,az da olsa birilerine ürün bilgisi veripte yorumlarda iyi yansimasini görüp sevinen 3aylik bloggerim.sag olsun akrabalar bu ara yogunluk,eve gel git yazamamanin üzüntusu içindeyim.begenirseniz ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  21. hımmm

    bende yeni bir blog yazarıyım,belkide hayatta en çok anladığım şey kozmetik :))
    bu yüzden deneyimleri aktarmak üzere blog yazıyorum 3 aydır ve ömrümün sonuna kadarda yazacağım gibi duruyor :)
    takip etmeye değer bulan herkese açığım

    hepimize başarılar

    http://makyajsandigi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,

    Blog açalı 2 ay olmasına karşı birşeyler yazmayı, paylaşmayı, anlatmayı çok sevdim. Kitaplar, filmler, diziler en çokta bana dair sanırım :) Bir o kadar da paylaşılanları okumayı çok seviyorum, özellikle de yeni dünyalar keşfetmeyi.. Çok hoş bir etkinlik olmuş :)

    http://pembevosvosum.blogspot.com/

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel düşünülmüş bir etkinlik olmuş. Yeni blogları keşfetmek için harika bir fikir. Ben de yaklaşık 5,5 aydır blog yazıyorum. Kitap yorumları, yazdığım öyküler ve yazılarımı sizlerle paylaşıyorum. Yorumları da elimden geldiğince cevapsız bırakmıyorum :)
    http://kalemimden-yazilar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Benimde 1 seneye yakın oldu ama güncelleyemediğim sinema başta olmak üzere kitap,dekorasyon alanlarında yazdığım bir blogum var.Harika bir etkinlik olmuş.Yeni bloggerları keşfetmek güzel. :)

    http://sinemavedahasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. Aaa süper yenibirilerini bulmak için harika bir fırsat. Imm ben yaklaşık 1senedir bloggerım ama uzun bir ara verdim yani toplamda 4-5 ay blog yazdım. Blogumun içeriği pek belirgin değil aklıma ne gelirse isyanımı üzüntümü sevincimi bloğumda doya doya haykırıyorum. Ama şu aralar özellikle asya ya dizilerine filmlerine animelere ilgim olduğu için onlarada yer veriyorum :)

    YanıtlaSil
  26. Bende daha çok yeniyim yaklaşık 2 ay oldu blog açalı. Daha çok kendi yaptığım kıyafet süslemelerini, kolyeleri ve gezdiğim yerleri izlenimlerimi paylaşmaya çalışıyorum. Böyle bir etkinlik yaparak birbirinden güzel yeni bloglar keşfetme fırsatı için teşekkürler :) Bende bloguma beklerim. Yorumlarınız ve önerileriniz benim için çok önemli.

    http://cansununmodagezegeni.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar 2 yılı devirmek üzereyim. Bloğumu çok seviyorum ve elimden geldiğince özen göstermeye çalışıyorum, hem çalışıyorum hem bir anneyim vakit ayırabildiğim kadar ayırmaya çalışıyorum. Kozmetik tutkum en büyük hobim beni her yeni güzel blog heyecanlandırıyor.

    Sevgiler

    http://glitterwomen34.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. Ne güzel düşünmüşsün sen canım bol bol sevap alırsın :) İnsanlarda yararlanır bilgilenir böylece.<3<3 sevgiler sana öpücüklerr çok mutlu oldum böyle bir tavır sergilediğin için.

    YanıtlaSil
  29. Beni de alın aranıza :))
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. çok güzel bir etkinlik olmuş canım gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  31. Ben de daha yeniyim ve moda genellikle moda üzerine yazıyorum bu etkinlik için de teşekkür ediyorum :) http://elagozz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar ben de yeni bloggerlardanım,yorumlara cevap vermek ve yeni fikirler almak dikkat ettiğim konulardan.Daha yeni olduğum için tecrübesizim ama sizden ve diğer büyük bloglardan öğrenecek çok şeyim var :)

    http://yaseminjess.blogspot.com/?zx=44ecdfd79762eff6

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin blog izin vermiyor giriş yapamıyorum :(

      Sil
    2. Hemen hallediyorum 1 dakikanızı rica ediyorum :)

      Sil
    3. Okuyucularımı herkese açık yaptım tekrar bakabilirsiniz :)

      Sil
    4. Linkte sıkıntı olduysa buraya tıklayabilirsiniz http://yaseminjess.blogspot.com/

      Sil
  33. CANIM NE GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜN SAYENDE BENDE BİR İKİ ZİYARET YAPTIM
    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  34. Herkes gibi bencede çok güzel bir düşünceymiş bu yaptığın. :)
    Daha 8 aydır blogum olmasına rağmen sanki uzun zamandır varmış gibime geliyor, sayesinde bir sürü güzel insanla tanıştım. :)

    http://gzmgdr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Selam çok güzel düşünmüşsünüz teşekkürler. Buraya yorum yazan arkadaşlar birbirimizi takip edebiliriz hepimiz :) ne dersiniz?

    Benim bloğum --> http://basibaglikiz.blogspot.com/
    Hepinizi bekliyorum. Mutlaka herkesin bilmesi gereken konular paylaşmaya çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  36. Ben de blogumu acali 7-8 ay oldu.Ozen gosterilmeyecekse o blog niye olsun ki?Cok ince eleyip sık dokumaya calisiyorum,biraz da okurlarin talebine gore yonlenen bir blog olsun istiyorum.Henuz istedigim sayiya ulasamadim sadece bir kere cekilis yaptigim icin tabii ama yaptigim isten emin oldukca gerisi gelir diye umut ediyorum.Benim icim rahat,onemli olan okuyanin begenmesi,ona yararli olabilmek.Ayrica cok tesekkurler cok ince dusunulmus,sevgiler:)

    derinksah.blogspot.com

    YanıtlaSil
  37. Ne kadar incesin arkadaşım yaaaa çok teşekkürler nasıl güzel düşünmüşsün :)
    elimde not defterim bir bir not aldım ilgimi çeken blogların adreslerını en kısa zamanda hepsini bir bir ziyaret edeceğim .Ben blogumu açalı yakalaşık 1 ay oldu. Elimden geldiğince kullandığım ürünler hakkındaki düşüncelerimi ve uyguladıklarım hakkında yazıyorum . benim blogumuda ziyaret ederseniz çok sevinirim .
    www.yildirimzuzu.blogspot.com beklerim sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım benden önce yorum yapmış herkesin bloguna baktım ve izleyici oldum.
      Ve birkez daha fark ettim arkadaşım çok büyük bir iyilik yapmışsın gerçekten...
      Eksik olduğum konular ve yeni bilgiler oğrenmek için harika bir fırsat oldu....
      :)

      Sil
  38. merhaba,
    Bende yeni sayılırım. Uzunca bir süre düzenli yazamadım. Şimdi de blogumu güzelleştirme çabalarındayım. Özellikle fotoğrafları nasıl netleştirebilirim ve blog teması ile ilgili arayıştayım. Yeni blogları keşfetmekten ve okumaktan zevk alıyorum. hatta okumaktan yazmaya vakit bulamıyorum diyeyim:)Bu güzel düşüncen için teşekkürler herkesi takibe aldım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. Ben bloğumu açalı 10 ay falan oluyor sanırım ilk zamanlarda moda, kitaplar, diziler gibi güncel konulardan bahsederken şimdi kozmetik ürünlerinide yazmaya başladım yavaştan :) Ama tabi ki yine güncel konulara da devam edicem... Bloğumu bir ziyaret ederseniz sevinirim.. Hatta bu hafta bir etkinlik düzenliyorum onada katılımlarınız beni çok mutlu eder :)

    http://onelittledreamergirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  40. MERHABA BU TÜR ETKİNLİKLERİ SEVİYORUM YENİ BLOGLARLA TANIŞIYORUM. BENİM BLOGUMDA DİKTİKLERİM ,YAPTIKLARIM EL İŞLERİ,DİKİŞ VE BEĞENDİKĞİM HER ŞEYİ YAZMAYI SEVİYORUM ARADA BİR ARA VERİYORUM İSTEMEDEN .BLOG LİNKİ: http://mavis-mavisnur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  41. Merhaba! Çok güzel düşünülmüş gerçekten, ben blog açalı 1,5 ay oldu, şimdilik kozmetik üzerine ama ileride başka konularda da yazmayı düşünüyorum. Elimden geldiğince özen göstermeye çalışıyorum. Böyle bir etkinlik için teşekkürler.:)

    http://cotton-candy-heaven.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. Merhaba! Bu güzel fikrin için çok teşekkürler. :) Blogumu açalı 2,5 ay oldu. Kitaplar üzerine bir blogum var. Açmadan önce çok düşündüm vakit bulabilir miyim falan diye ama insan isteyince bulabiliyormuş. Blogumda sürekli yazı paylaşmaya çalışıyorum. Günde 3-5 defa ne var ne yok diye bakınıyorum. Açtığım için hiçbir zaman pişman olmadım. Blogumu çok seviyoruuum. :D Buda linkim: http://kitapyiyenn.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  43. Ne kadar güzel bir şey yapmışsın sen :) Zaten seni takip ediyordum ama sayende bir çok kişiyi daha eklemiş oldum :) Bu çok hoşuma gidiyor :)

    Ben Kıvırcık Kişi :)
    Blogumu açalı oluyor baya, ama sadece bir konu,ürün yada.. değil amacım, amacım günlüklerimi burada toplamak aslında :)
    Kısaca, Hayatım benim yazma amacım :) Ki yazmayı çok severim, içimi dökerim.. Her şeyden var ..
    Beklerim :)

    Linkim; http://asliaykin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  44. Aslında pek yeni sayılmaz ama hala bilmeyen bir dolu insan var,mutlaka beklerim
    ÜSTELİK ŞU AN ÇEKİLİŞ DE VAR ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  45. gayet faydalı bir yazı olmuş izlemediğim blogları buldum ve takibe aldım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  46. Benim blogum çok da yaratıcı ilginç bir blog değil :) Makyaj ürünleri vs de ender olur. Karmançormandır.. kimi zaman alışveriş kimi zaman kreş kimi zaman kitap kimi zaman bambaşka şeyler.... Ama yine de ziyaret etmek isterseniz beklerim..
    Sevgiler
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  47. Bu tarz yazıları seviyorum yine bi dolu yeni blog buldum.:)
    Bende bir zamanlar blogumda 13 serilik beğendiğim blogları yazmıştım.
    Yeni bloglar keşfetmek isteyenler için link ekliyorum.:)

    http://morrmenekse.blogspot.com/search/label/Blog%20Gezmesi

    YanıtlaSil
  48. merhaba
    sosyal medya hakkında yazıyorum.Yazılarım bloglifetr dergisinde ve webgirisimciler.com da yayınlandı.okumak isterseniz ===> http://elifolmakk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  49. Merhaba,
    Küçük Yalanlar (kucukyalanlar.blogspot.com) adlı bloğun sahibiyesiyim. Bloğumda her şeyden bahsediyorum. Alışveriş, moda, kombinler, indirimler, gezip gördüğüm hoşuma giden yerleri paylaşıyorum. Bloğuma herkesi beklerim...

    YanıtlaSil
  50. Blogumu açalı 2 ay oldu. Kozmetik, film önerileri gibi konuları ele alıyorum. Bende bloguma beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://duydukduymadikdemeyn.blogspot.com/ adresinden ulaşabilirsiniz. :)

      Sil
  51. Bende katılmak isterim aslında çok yeni sayılmam ama keçe tasarımlarımla günlük içimden geldiği gibi yazdığım yazılarımı ayırmaya karar verdim ve 2. blogum olan www.gozdeninmasaladasi.blogspot.com u açtım. İlk blogum ise www.pembekopuktasarim.com
    Her ikisine de beklerim.

    Sevgiler
    Gözde
    www.pembekopuktasarim.com
    www.gozdeninmasaladasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  52. Bu uygulamayi ben de daha önce yeni blogcular icin yapiyordum, artik vaktim olmuyor, gercekten cok kisiye faydali bir etkinlik :) Ben de size destek vermek icin Facebook sayfamdan bu yaziyi duyuracagim ;)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  53. Blogumda hayatimla ilgili herseyi.modaya ve uratmeye olan.tutkumu paylasiyorum. Cok iyi bir duzeyde degilim ama facebook sayfam bile var
    :))

    Blogumun adresi : www.esrabay.blogspot.com
    facebook arama adim esra bay.
    İnstagramdada : esraabay olarak varim. Yeni.insanlari tanimak tanismak benide mutlu eder. Burdan takibe alacagim blog sayisi cok fazla :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  54. Arkadaşlar öncelikle güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    Açıkçası bu yazıyı yazarken bu kadar ilgi göreceğini düşünmemiştim ama yanılmışım.

    Yeni ama keşfedilmemiş öyle çok,öyle güzel bloglar varmış ki verdiğiniz linklere tıkladığımda bunu ağzım açık bir şekilde fark ediyor ve mutlu oluyorum.

    Yorumlardan anladığım kadarıyla hepimiz için verimli bir etkinlik oldu.
    Buradan yeni insanlar tanıyor,takibe alıyoruz.
    Bir çoğunuzu zaten takipteymişim.
    Büyük bir kısmınızı da ilgim dahilinde takibe aldım.
    Listeyi incelemeye devam edeceğim.

    Bu yazının altına yorum atmaya devam edebilirsiniz.

    Bol bloglamalı günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazınız için teşekkürler sayenizde 6 yeni takipçim oldu bende lisetedeki kişileri elimden geldiğince takibe alıyorum. Gerçekten çok güzel düşünmüzsünüz.

      Sil
  55. Merhaba ben de yeni bloggerım. Blogumun güzellik, bakım, makyaj ürünleri gezdiğim yerler izlediğim filmler güncel konular kısacası her şeyin dahil olduğu bir blog.

    Bloga zaman ayırmak özellikle blogun tasarımı beni çok zorladı. Tasarım için hala uğraşıyorum. Takip ettiğm bir bloggerda böyle bir yazıyı görünce çok hoşuma gitti. İlk blogumu açtımda sevdiğim ve hergün takip ettiğim bir bloggera soru sorduğumda cevap bile vermemişti. Bloggerlar arasındaki kavgalar ve olaylar bloggerlara karşı güvenim sarstı yazıp yazmama konusunda kararsız kaldım. Ama yine de yola devam ettim inşaallah pişman olmam

    http://stylisssh3.blogspot.com

    Sevgieler.

    YanıtlaSil
  56. Selam arkadaşlar. Yeni insanlarla tanışmak ve yararlı bilgiler sunmak için buradayım :) Takipleşirsek mutlu olurum... Siteme bekliyorum
    http://basibaglikiz.blogspot.com/2013/09/kombin-2.html

    YanıtlaSil
  57. Herkese Merhaba, ben de blogumu açalı 6 ay oldu. Blogum daha çok kozmetik ve okuduğum kitaplar üzerine ama pratik yemek tariflerine, gidip görülesi yerlere, dekorasyon ve ev gereçleri gibi yaptığım alışverişlerden de kesitlere yer veriyorum. Tamamen bir keyif işi olarak gördüğüm bu blog aracılığıyla güzel arkadaşlıklar kurmayı ve yeni şeyler öğrenip paylaşımda bulunmayı hedefliyorum. Bizlere de kendi blogumuzdan bahsetme fırsatını verdiğiniz için teşekkür ederim. Çok ince düşünülmüş bir yazı olmuş. Bu sayede bizler de bir çok yeni blog keşfediyoruz tekrar tekrar teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  58. Duygularımı anlatmaktan blog adresimi vermeyi unutmuşum :))

    http://tazeseyler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  59. Aslinda blogumu yeni acmadim. Eski bir blogtu, basina talihsizlikler geldi ve yeni adiyla yoluma devam ettim.

    Makyaja, gezmeye, yemeye, icmeye merakli yeni bir annenin 2 yasindaki oglu ile maceralarini; kozmetik dunyasinin en guzel cicilerini; kisaca hayata dair ne varsa merak ettiginiz ve okumak istediginiz bloguma beklerim.

    egelihayatim.blogspot.com

    Yasemin :-)

    YanıtlaSil
  60. Bloğum benimde yeni sayılır daha çok kozmetik takı ve dıy işleriyle ilgili yazılar yazıyorum yeri geldiğinde kendi hayatımdan kesitler yazıyorum her şeyi kendi bakış açımla öz ve gerçekçi yazmaya çalışıyorum bi arkadaşınızla muhabbet eder gibi yazılar okumak istiyorsanız beklerim
    buseinwonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil
  61. Ben blogumu 22 Temmuz'da açtım ve baya geç kaldım malesef aranıza katılmakta.

    Ama blogger olan insanalrın sıcak ve samimi ortamını çok çok sevdim :)

    Umarım benim blogumu da beğenirsiniz.

    Kendileri benimdir, benim blogumdur yani bende ne varsa onda da ondan...

    Zaten şu aralar yoğun olduğumdan paylaşım yapamadım ama en kısa zamanda sizlerleyim.

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  62. Herkese merhaba
    Yaziyi gorunce paylasim yapmadan duramadim. Bende mayistan beri yazıyorum her ne kadar gec kalmış olsamda açığı bir şekilde kapatmaya çalışıyorum. Aklıma gelen her konuda paylasimda bulunduğum bloguma hepinizi davet ediyorum! Internet sorunlarından bu ara sık ilgilenemesemde yazılarla yorumları soruları hiç aksatmadan kontrol ediyorum.
    Şimdiden herkese teşekkür ederim.
    Benim de hayatıma dahil olmak isterseniz buyrun bloguma;)

    suvemakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  63. çok güzel bi fikir olmuş. benim de bloğum çok yeni ve gerçekten sizin gibi bloggerlarla tanışmak isterim. benimki hayatın renkleriyle ilgili, keyif veren her alandan beslenen bir blog, beklerim...

    http://cemrelifestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  64. Ben de varım :)

    zamansozleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  65. Bende varım öyleyse :)
    Yaklaşık 2-2,5 aylık blog yazarıyım.Blogum da moda,kozmetik,kitap ve bana dair şeyler paylaşmak istedim baştan beri ve bu yolda ilerliyorum. :) Hepinizi bloguma bekliyorum :)
    www.softfashionn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  66. Merhaba,
    1 sene oluyor blog dünyasına katılalı aslında yaşım çok büyük değil yani 15 yaşındayım.Hayal gücüme ben bile bazen inanamıyorum aklımda sürekli fikirler uçuşuyor.Bende bunları bloguma yansıtıp aklıma gelen,araştırdığım,yaptığım ya da hayal gücümü kullanarak yazdığım diy fikirlerini paylaşıyorum. Herkezi bloguma bekliyorum ben de güzel dostluklar kurma fırsatı bulurum umarım.

    http://hayalleriminsiniriyok.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  67. Merhabaa :)
    Daha 1 hafta oldu blogumu açalı genel bi konu üzerine değil ama kozmetik,moda,tasarım vb. şeylerden bahsetmeye çalışıyorum :) Yeri geldiğince yaşamımdanda kesitler alırım herhalde şimdilik planım bu :)
    Buda blogumun adresi : http://herteldenyaren.blogspot.com/
    Herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
  68. Merhabalar,
    Benim de yeni çok yeni bir blogum var :) Daha olgunlaşmadı çok başındayım ama bu paylaşımı görünce geç kalmak istemedim. Makyaj- kozmetik, çeyiz hazırlıklarım, yaşamın içinden bişeyler paylaşıyorum - paylaşıcam. Çok güzel bir paylaşım olmuş takip edicek çok sayfa varmış gerçekten. Sizler de benim sayfama göz atarsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  69. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  70. müsait bir zamanda bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  71. Selamlar bende nereye yazacağımı bilemedim.. Benim bloğumda yeni, kendimi yazıyorum, başladım günlüğüme diyelim.
    Çok isterim beklerim yorum yazmanızı.
    Çünkü yeniyim keşfetmeye çıktım hayatı.
    Sevgiler :) http://konusurkenyazmalar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  72. http://theblogamer.blogspot.com/

    Takip Ederseniz sevinirim her türlü singelplayer ve multiplayer oyunların hepsi theblogamer'da !

    YanıtlaSil
  73. http://bayanbakimli.blogspot.com/

    Bu da benim makyaj, sac modelleri, moda, taki hakkindaki blogum. Daha cok baslardayim ama simdiden hevs yaptim takip edilsin istiyorum. Sizler de gozatip eksiklikleri soylerseniz cok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  74. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  75. Selam kızlar,
    blogumu yeni açtım. Aslında eski bir blogcuyum. Yıllar önce yazardım. Blog sayesinde çok güzel arkadaşlıklar kurdum, Halen daha görüştüğüm değerli insanlarla tanıştım. O kadar uzun süre blog yazdım ki, sıkılıp uzun süre yazmaya ara verdim. Şimdiyse blog yazmayı özledim ve yeniden açtım bir blog.
    Hemen her konuda özellikle eğlenceli yazılar yazmayı severim. Herkesi bloguma beklerim. Ben buraya yorum yazan arkadaşların bloglarını dolaşmaya başladım. Bakalım kimlerle arkadaş olacağız. Zaman gösterecek. Herkese neşeli günler ;)

    http://puntoloji.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  76. Az önce ''Selam kızlar'' diye konuşmaya başladım ama burada baylar da varmış. Şimdi farkettim. Çok pardon. Herkese selamlar diyeyim bari. :D

    YanıtlaSil
  77. Merhaba ben de bloğumu yeni açtım, hem de daha çok yeni. :) ben de senin gibi blog okumayı, bir şeyler yazmayı paylaşmayı,denediğim şeyleri, makyajı, gezip fotoğrafladığım kareleri çok seviyorum. inşallah bloğumu genişletip yeni arkadaşlıklar kurarım ben de :) beim bloğum:
    http://1elif.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  78. Merhaba ben de senin gibi yeni bloglar keşfetmeyi,okumayı,yeni şeyler denemeyi,sevdiğim dizileri,müzikleri,kozmetik ürünlerini,gezdiğim yerleri fotoğraflarımı paylaşmayı ve yeni dostluklar kurmayı çok seviyorum. inşallah bloğumu genişletip çok daha güzel işler yaparım. benim bloğum: http://1elif.blogspot.com.tr/ herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
  79. Merhaba arkadaslar, bende blogumu yeni actım sayılır:) Her seyi denemeyi severim:) Kitap okumayı cok sever, dizi izlemeye bayılırım:) Daha fazlası icin http://irem-koc.blogspot.com/ adresinden bulabilirsiniz:) Hepinizi bekliyorum.
    Saygılar ve sevgilerr..

    YanıtlaSil
  80. Herkese merhaba, ben de yeni bir blog açtım iştahla.. hepinizi beklerim arkadaşlar. Bloğumda hem güncel konular hem moda hem gezi hem kitap anıtımı gibi hepimizi geliştirecek paylaşımlar yapacağm :) umarım hepimiz için güzel olr :) beklerim ..http://ofrecentvintage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  81. Merhaba bloğumu yeni açmış olmam dolayısıyla sizi de yeni keşfetmiş oldum. İnsanları iyi anlamda çekmek için çok güzel bi konu paylaşımı yapmışsınız. İnsanlara verilebilecek en güzel destek bu bence. Bende yeniyim hayatımdan kendimden kesitler paylaşıyorum,faydalı olabilecek her fikri de paylaşmaya devam edeceğim.Konusu önemli değil.Okumak isterseniz bloğuma beklerim.
    vintageruhlu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  82. Taptazeee bir blogda benim ki bugün başladığım bu iş nereye gider neler olur bilmiyorum bana da süpriz olucak napsam ne etsem derken kendimi burda buldum şimdilik kendi düşüncelerimi paylaşıyorum konuşmayı insanları dinlemeyi çok seviyorum yazılarımda kendinizden birşeyler bulabileceğinizi düşünüyorum şimdilik acemiyim ilerledikçe farklı konularda paylaşımlar yapabilirimmm yolunuz düşerse beklerimmm :)))))))) http://withbigeyes.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  83. Ben de bu işe yeni başladım sizlere filmler diziler kitaplar gezilecek yerler hakkında paylaşım yapacağım umarım beğenirsiniz daha acemiyim. :) http://lifeofpinkk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  84. Merhaba cok iyi bi fikir😃 cunku bende yeni actim ve hiç kimse okumuyor zaten bosunami yaziyorm acaba die dusunuyrm artik😯 belki burdan birileri farkeder de karşılıklı takip ederz sayfalarimizi😊 ozaman herkesi bekliyrm içimden geldiği gbi yaziyrm kisitlama yok belli bi konu yok ama kitap sewerler bende cok sey bulurlar soyliyeymm 😉http://Okurkiz.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  85. merhabalar benimde henuz 2 günlük bir blogum var. Evet daha çok yeni ama yazıcak çok fazla şeyim olduğunu düşünüyorum :)

    Alışveriş, kozmetik, makyaj, ürün incelemeleri adına birçok şey bulabilirsiniz. Takip etmek isterseniz ;

    http://soundofmakeup.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  86. Merhaba :)
    Blogumu bir kaç ay önce açtım. Genel temalarım Eskişehir, Kahve, Ev Hayatı, Hobiler ve Teknoloji. Bloguma mutlaka beklerim :)

    http://www.aklimca.com

    YanıtlaSil
  87. Merhaba, amaç sadece bilgi; öğrenmek, paylaşmak..
    Bilgi Sitesi http://bilgikapsulu.com/

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!