10 Eylül 2013 Salı

Yeniden Mimlendiim:)

Mimlenmiyorum diye üzülürken bu haftanın 2.mimiyle karşınızdayım:)
Adı gibi tatlı arkadaşımız Pamuk Sekeer beni mimlemiş.
Teşekkür edip hemen sorulara geçiyorum:)


Kozmetik,Bakım,Güzellik ve Formda Kalma


Blogunuzun adı ve linki:
Her Şeyden Bir Tutam
http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?
Cesaretimi toplayıp 30 Ekim 2011'de ilk yazımı yazdığımdan beri hiç ara vermeden yazıyorum.

Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?

Olmaz mı! Bayansanız her zaman kilo problemi yaşarsınız:)



Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz?
Çayıma,kahveme çok çok az şeker katarım.
Form çayları vazgeçilmezlerim.Kayısılı,biberiyeli...Bitkilerden bu konuda faydalanıyorum.
Bir öğün çok kaçırdıysam diğer öğünlerde buğday gevreği ya da müsli yerim.

Bir de memleketteki evimizde bir spor bisikletim var.

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama,destek vs ürünleri kullandınız mı?
Çok önceden kullandım.Bir gün fenalaşıp hastaneye kaldırdıklarında doktor nefrit geçirdiğimi söyledi.Yani zayıflama uğruna böbreklerimden oluyordum.Bir daha da asla bu tarz haplar kullanmadım.Kimseye de tavsiye etmem.

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleri var mı?
Öncelikle cildimi temiz tutmaya çok özen gösteririm. Ne olursa olsun makyajımla uyumam.Mutlaka makyajımı çıkartır,yüzümü toniklerim,nemlendiririm.
Ev yapımı maske yapmaya üşenirim:)
Hazır olanları tercih ediyorum hep.Haftada en az iki kez peeling ya da maske uygularım.

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri?
Simsiyah eyeliner:)
Ve mercan rengi rujum.

Ben de yapmak isterlerse
Ege'li Hayatım'ı ve OREO SEVEN KIZ'ı mimliyorum.

Yorumlarınızı eksik etmeyin:)
Sevgiler..


6 yorum:

  1. karikatürler çok komik. güzel olmuş mim eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler canim mim icin. Cok guzel olmus, karikaturlerle :-) seni tanimakta guzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim cevapladığın için.
      Sevgiler:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!