1 Ekim 2013 Salı

Yves Rocher Moment de Bonheur Edp

Vanille Noire'e tapıyorken Yves Rocher'dan farklı bir parfüm de alayım düşüncesiyle almıştım Moment de Bonheur'ı.
İyi ki de almışım.
'Parfümün hangi marka?'
'Bu ne güzel bir koku.Adı ne?' gibi sorularla muhattap oluyorum.
Sordukları kadar var.

Müthiş bir gül kokusu Moment de Bonheur.Kalıcılığı ise ortanın üstünde.
Vanille Noire'den daha kalıcı.

Tanıtımı ise şöyle:

100 taç yaprak anlamına gelen Rose Centifolia, hasat yapıldığı aydan aldığı adı ile ise: Mayıs Gülü, yumuşacık ve incecik bir doku, nadir ve benzersiz bir koku… Yeşil-çiçeksi gül kokusu, kristali andıran kapağı, değerli bir taş gibi parlayan sade fakat dikkat çekici şişesi ile Moment de Bonheur – Yves Rocher ile kendine güvenen, mutlu ve feminen bir hisse sahip olacaksınız… İçeriğinde aradığınız herşey var: Ender bulunan enfes özler, yaz esintisi ve mutluluk…

Normal satışı 125 TL civarında.
İndirimde yakalarsanız biraz daha uyguna alabilirsiniz.




3 yorum:

  1. Yves Rocher'in favori iki kokusu benim için Evidence ve Moment de Bonheur. Bu koku özellikle yazın müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Evidence'ta da aklım kalıyor:)
      Onu da alacağım:)

      Sil
  2. Sanırım koku zevklerimiz aynı. Ben de Vanilla Noir'e hasta olup baska parfum deneyeyim derken bu kokuyu seçtim. Gerçekten çok hoş bir koku :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!