1 Eylül 2013 Pazar

ZOYA OJE ile Yazın Son Günlerini Renkli Yaşa

Yazın son günlerinde, bronz teninize ve bikininize uygun ZOYA’nın birbirinden güzel ve canlı renkleri ile dikkat çekin, detaylarda fark yaratın.Yazı daha şık kapatın.
Zoya ojenin birbirinden güzel renkleri ile şıklığınızı tamamlayın.


Canlı, metalik, fosforlu renk alternatiflerinin her tonunu bulabileceğiniz ZOYA ojeler; şıklığınızı tamamlayan moda renkleri ile bu yaz vazgeçilmezleriniz arasında yer alırken, yazın son demlerinde bronz teninize yakışan renkleri  daha cesur kullanın.






Özellikle alt ve üst kat kullanımları ile hem sağlıklı ve dayanıklı hem de canlılığını koruyan renkleri ile dikkat çeken ZOYA Oje; pembeler, fuşyalar, turuncu, kırmızı, mor, yeşil, mavi ve sarıların dışında yanar döner renkleri ile de şıklığınızı ve bakımlı görüntünüzü tamamlayarak, 10 güne kadar ilk günkü gibi ellerinizde kalacak.



Görünce dayanamayacağınız rengarenk ZOYA Ojeler; seçkin eczane parfümeri ve www.evoria.com sitesinde satışa sunuluyor.

Açıldıktan sonra bile uzun süre tazeliğini koruyan ZOYA oje : 36.- TL
Alt kat, üst kat ile aseton ve kurutucudan oluşan set: 69.- TL (tek tek de satılıyor)

Bilgi İçin: www.miramaygroup.com

*Basın bültenidir.

4 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim çok beğendim,
    Seni izlemeye aldım hemen, bana da beklerim:)))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. zoya lar son zamanlarda bir hayli ilgi çekmeye başladı,Türkiyeye gelmesi büyük etken sanırım.
    ama gelmeden önce,yurtdışından getirtirken daha ucuza alıyorduk sanki,insan ona üzülüyor :(
    benim bloguma da beklerim,çekilişim var ;) http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği ile çoğu markaya fark attığı için ilgi çekmeye başladı.

      Blogunu takip ediyorum.Sevgiler:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!