20 Ekim 2013 Pazar

Karışık Alışveriş

Yeniden kitap sipariş ettim.
Boğaziçi'ndeki Mücevher ve Korkuyu Beklerken'i puanlarımla alırken diğerlerini normal satın aldım.
Ahmet Ümit hayranıyken Ninatta'nın Bileziği'ni almazsam olmazdı.
Yine Tess Gerritsen kitaplarını keyifle okuduğumdan bende olmayan Masumiyetin İçin Savaş'ı da sepete ekledim.

Paranoya ve Siyahlı Kadın'ı da isimleri dikkatimi çektiği için seçtim.
Umarım keyifle okurum hepsini.
                                          Ninatta'nın Bileziği'ni okumaya başladım bile:)

Bu da Gratis indiriminin son gününde yapılan bir alışveriş.
Nivea Stress Protect Sprey Deodorantın kaçıncı şişesi hiç bilmiyorum.Sürekli kullanıyorum.
9.00 - 3.15
Cala makyaj temizleme mendillerini ilk kez deneyeceğim.2.50 - 1.00
Bee Beauty'nin minik parfümlerini görünce hemen aldım. 5.50 - 2.20
Denemediğim maskelerden Reipinol'a markası kalmıştı.İki tane tek kullanımlık maskelerden aldım.
Tanesi 4.00 - 1.60

Bu aralar alışverişlerim özellikle online alışverişlerim çok oldu.
Ailemden uzakta olmamın acısını kredi kartımdan çıkarıyorum sanırım.
Yapacak bir şey yok.
Beni alışverişler mutlu ediyor:)

8 yorum:

  1. Gule gule kullan cnm hepsi cok guzel ama en cok kitaplar:)

    YanıtlaSil
  2. şu dedodorantlarda alüminyum olmasa bır de bende surekli sizin kullandığınızdan kullanıyorum her sıktığımda duştan yeni çıkmış gibi kokuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alüminyumsuz deodorantlar da var piyasada ama alüminyumsuz olup da beni koruyana rastlamadım:/

      Sil
  3. Reipinol'a ile ilgili yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. güle güle oku, kullan hepsini :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!