2 Mayıs 2014 Cuma

Neon Trendine Uygun Flormar Lights of Flowers Ruj LF34


Bu aralar elimden düşmeyen neonumsu turuncu rujum!
Flormar'ın koleksiyon ürünlerinden biri olan bu ruj tasarım/ambalaj olarak da performans olarak da alışagelmişin dışında.
Mor ambalajı göz doldururken ürünün hem rengi hem de kalıcılığı dikkat çekiyor.


Dudakta mat bir duruşu var ki en sevdiğim de bu!
Parlak rujlardansa mat rujları tercih ediyorum.
Hem kalıcılığı daha iyi oluyor mat rujların.


Sol taraf bir kat uygulanmış hali.
Sağ taraf iki kat geçilmiş hali.


Silindikten sonra bile tam olarak çıkmıyor.


Dudakta hafif uygulanmış hali.

Mat,kalıcı ve dikkat çeken bir ruj arıyorsanız Flormar'ın kendi sitesinden sipariş verebilirsiniz.
Sevgiler..

18 yorum:

  1. Buna benzer renkte bir rujum var arkadaşım hediye etmişti ama parlak olduğundan dudaktaki rengi çok fazla patlıyordu. Bunu deneyebilirim.:)
    Teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiiş dudağında güzel durmuş ben cesaret edemem orası ayrı =-} güle güle sürüştür :-* buarada bende fena halde flormarın neon farlarına taktım fakat tekli farı 10 tl :/ pahalı olduğu için bir süre beklicem en azından bayramda indirim olursa alıcam olmassa 1-2 tane alıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotograftaki benim güzel yeğenim.

      Neon trendi her yeri sarmışken al derim:)

      Sil
  3. rengine bayıldım iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş canım, turuncu rujları çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. wowww çok turuncu gelmişti gözüme ilk resimde ama dudakta durusuna bayıldım daha çok şeftali nude arası bir ton olmuş:) güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında turuncu evet ama dudağa çok hafif uygulandı.

      Teşekkürler:)

      Sil
  6. Rengi cok guzelmis bayilirim mercan tonlarina

    YanıtlaSil
  7. Dudak kurutma sorunu yarattı mı? Yoks kesin edineceğim, bu renk bir ruj arıyordum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değil ama her mat rujda biraz kuruma yaşanabiliyor.

      Sil
  8. çok güzelmiş rengi :) ambalajı da öylee

    YanıtlaSil
  9. Rujun kodunu öğrenebilir miyim bu arada çok yakışmış :))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!