13 Kasım 2013 Çarşamba

Sonbahar/Kış Kombinleri

Havalar iyice soğudu.Artık babetleri,sandaletleri,tiril tiril yazlıklarımızı  kaldırdık.
Artık dolapların başını kazaklar, ceketler ve montlar çekiyor.
Bu sezon bordonun her tonu sonbahar ve kışlıklarda kendini belli ediyor.
Özellikle bayan giyimde bordo ve oxblood renkteki taytlar,salaş kazaklar en çok ilgimi çekenler arasında.

*Ceket: Vero Moda 

Postacı Çantaları ise bu sezonun en rahat parçalarından.
Bu rahat ama şık kombine uygun saat ve takıları da taktım mı hazırız.
Sonbahara uygun bir parfüm sıkmayı da unutmuyoruz.


İşte bu da benim hazırladığım bir kombin!
Sade ama kol kesimiyle hareketlendirilmiş koyu gri bir bluzun üzerine mürdüm rengi bir ceket,yine sade bir çanta ve şık bir küpe tercihim oldu.
Nasıl kombinimi beğendiniz mi?

6 yorum:

  1. Bordo eldivene bayıldım ..Sonbaharda bordo ve koyu yeşili çok seviyorum ya:) Seni mimledim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,çok hoş.

      Ben de daha yeni bordo ve koyu yeşil tayt siparişi verdim.

      Mim mi?
      Bayılırım:) En kısa zamanda yapacağım:)

      Sil
  2. Blogta senin için ''Sonbaharı Seviyorum'' mimi var canım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, kombinine bayıldım, tam benlik olmuş...
    sonbahar kış sezonunda bordo rengini çok göreceğiz...
    gizemin-blogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!