18 Kasım 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi: Flormar Precious Rujlar


Flormar indirim yapmadan evvel çok beğenip de aldığım Precious rujlar!
Yalnız rujlarım 4 taneydi.
Birini bulamadım.
O da Nude olan renkti.Bulunca onun da yazısını yazarım.


Bu aralar en en sevdiğim rujlar bunlar.
Çünkü renkleri capcanlı.
Pigmentleri çok kuvvetli.

1 numara LF31
2 numara LF36
3 numara LF34


Bu rujları sipariş ederken açıkçası tam renklerini bilmeden sipariş ettim.
Netteki fotograflar ya net değildi ya da toplu halde hepsi kodlarıyla beraber yoktu ki bu benim için sıkıntı oldu.


1 numara LF31:
Turuncuya çalan neon bir nar çiçeği/kırmızı.

2 numara LF36:
Tam bir fuşya.En sevdiğim!

3 numara LF34:
Yazısını yazmıştım.(tık tık) Tam bir neon turuncu.

Rujların tümü mat bitişli.
Uzun süre kalıcı.
Pigmentasyonları çok iyi.Tek sürüşte renklerini gayet iyi veriyorlar.




Bu yazıyı hazırlıyorum çünkü hazır bu seri indirimdeyken almak isteyen olursa yazım umarım fikir verme açısından yardımcı olur.

Şuan rujların tanesi 3 buçuğa düşmüşken kaçırmayın derim.

10 yorum:

  1. ne cici renkler, bişi rica etsem arkadaşım. bloguma bakabilir misin görünüyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direkt nickinin üstüne tıklayınca çıkmıyor canım.

      Sil
  2. En guzel renkleri secmissin cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri baya araştırmak zorunda kalmıştım.Netten almak da zor.
      Ama hepsini çok sevdim:)

      Sil
  3. 1 numara cok güzel gercekten ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet:) Özellikle kalın siyah eyeliner çekildiğinde çok yakışıyor.

      Sil
  4. ben de bayılıyorum bunlaraa ama sürmek nasip olamadı dudağımda uçuk filan çıkınca baya ilaçlar aldım :( sanırım ben de süremeden yazılarını yazacağım. olsun, iyileştiğimde ben de acısını çıkaracağım. güle güle sür sürüştür canım :) senin zevkine bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk iyileş..

      Eminim sen de çok seveceksin rujları.

      Ben de senin zevkini çok seviyorum.Öptüm:)

      Sil
  5. 1 numarayı çok tereddütte kalarak aldım bugün, ama sürünce bayıldım:) Öyle çok cart durmuyormuş, kendime yakıştırdım şaşırtıcı bir şekilde:) Şimdi senin yazını okuyunca hepsini alasım geldi:D Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler çok albenili.Ben çoğunu yedekledim bile:)

      Teşekkür ederim güzel yorumun için.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!